Wie wacht er mee? NOD 20 november

Hallo dames,

Ik heb weer plaats genomen op het wachtbankje, maar oh wat duren 2 weken dan toch lang!!

Deze cyclusronde is gevolgd door de gyn, omdat ik hele lange, onregelmatige cyclussen had. Vrijdag een echo gehad waarbij ze het vermoeden had dat mijn ei zondag zou springen. Ivm weekendje weg vanochtend weer een echo gehad. Van het weekend ovulatietesten gebruikt en zondag ochtend positief getest. 'S avonds voelde ik duidelijk mn eisprong. Vanochtend op de echo was een ingevallen eiblaasje te zien. 13e bloed prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad.

Nu 2 weken "geduldig" afwachten of het raak is.
Wie zit er nog meer op het wachtbankje?

Lieve groetjes en ik wens allen veel succes en geluk.
 
Ja ik wacht ook! Maandag ochtend echo gehad en het ei stond op springen. Morgen moet ik weer heen om te kijken of het ei ook echt gesprongen is. Zo Ja, volgende week bloedprikken. Ik ga er vanuit dat het ei gesprongen is aangezien ik maandag avond geen positieve ovulatie test had en zondag wel.
Als ik het goed heb is maandag 20 november ook mijn nod. SPANNEND!
HDUIMEN MAAR!
 
 
Wat spannend voor jullie!! Ik weet hoe het Is, ik heb donderdag mn NOD.
Ik heb hormoon injecties moeten gebruiken en alles is op de voet gevolgd inmiddels al bijna een jaar met het hormoon traject bezig met 1 miskraam tussen door. Ik zal voor jullie duimen!
 
Oh wat toevallig Iris! Zitten we samen op het wachtbankje tot 20 november. Wanneer moet jij progesteron prikken? Ik de 13e.
Spannend janet ik duim voor je voor donderdag! Heb je zelf al een vermoeden? Al symptomen of voel je helemaal niks? 
 
 
Hoi Ann-, ik moet vrijdag 10-11 (mijn verjaardag) nog een keer heen voor een echo. Ei is namelijk nog niet "goed" gesprongen. Mocht het vrijdag wel goed zijn dan moet ik 16 november bloedprikken. Mocht het ei niet goed gesprongen zijn dan met clomid beginnen. *zucht*. 
 
Hallo meiden,
mijn NOD is de 17e dus net ietsje eerder. Ik vind het superspannend deze keer. Al een paar dagen steken aan de linkerkant. Sinds gisteren bloed mijn tandvlees enorm. De tandarts vroeg vanmorgen of ik zwanger ben want dat is kennerlijk een signaal.
Een dag veel witte afscheiding gehad en daarna was alles weer normaal. Het kan mij niet snel genoeg volgende week zijn!
Hebben jullie al iets anders dan anders gemerkt?
 
Hoi Lin-H,
Ik hoop en duim met je mee.
Alleen heb ik bij mijzelf wel eens het idee, hoe meer ik er mee bezig ben, hoe meer ik denk, dat ik dingen verneem. 
 
@Iris pff spannend ik hoop echt voor je dat je ei nog gaat springen. Bij mij duurde het ook lang en zeiden ze we gaan nog 1 echo inplannen en als je ei dan nog niet verder gegroeid is gaan we een bloeding opwekken en daarna waarschijnlijk medicatie starten. Bij die echo was die wel gegroeid dus wilde ze het nog een kans geven en 2 dagen later had ik gelukkig toch een eisprong. Ik hoop voor je dat dat bij jou ook nog gebeurt.
@Lin  Wat duurt dat wachten dan lang he! Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt. Ik werd gister tijdens het sporten ineens wat misselijk. En kwam ook wat omhoog.. blehh, maar niet hoeven overgeven oid gelukkig. Ik heb dit nog nooit gehad met sporten en vind het ook raar. Ik dacht dat je pas na innesteling zulke kwaaltjes kon krijgen ivm Hcg aanmaak. Dus ik info zoeken over hcg aanmaak etc. Lees ik op internet dat je wel vanaf je bevruchting al hcg hebt maar dan nog heel weinig waardoor je ook niet pos. Zou kunnen testen en dat het na de innesteling ineens veel sneller stijgt. Nu is dus de vraag.. waar kwam die misselijkheid vandaan? Toen ik thuis kwam bleef ik nog zo'n klein uur wat misselijk/belabberd. 
 
 
Terug
Bovenaan