Wie wacht er mee? NOD 20 november

@janet ik ga heel hard voor je duimen! Zenuwslopend die laatste dag of niet!! 
Ik heb net weer gesport vooral cardio (fietsen). En een paar krachtoefeningen. Weer misselijk/beroerd gevoel. Zou het dan echt puur van het sporten komen? Ik heb het nog nooit eerder gehad met sporten, maar goed het kan natuurlijk. Ik heb geen buikspieroefeningen gedaan. Heb toch in mn hoofd dat ik bang ben om een eventuele innesteling te verpesten daarmee.. ondanks dat ik op internet lees dat je gewoon alles kunt blijven doen, voelt het toch niet goed ofzo. Weet 1 van jullie hier meer over? 
 
 
 
@Iris ik denk dat dat komt, omdat de vrouw deze periode veel bewuster meemaakt en de onderzoeken moeten ondergaan. En vrouwen zijn er sowieso over het algemeen veel meer mee bezig dan mannen. Mijn vriend zei laatst ja, ja nu weet ik het wel weer. Ik direct verontwaardigd natuurlijk, haha. Maar soms begint hij er ook zelf over ( vaak wel op de meest ongelegen momenten, maar goed) en stelt ie allerlei vragen erover. 
 
Ann; dat herken ik. Die van mij kan ook zo vanuit een het niets er over beginnen!
Lijkt het jullie misschien iets om een Whatsapp-groepje te vormen? Mij lijkt dat namelijk wel wat. 
Mocht jullie dit ook willen wil je dan mij een mail sturen dan maak ik een Whatsapp-groepje. 
Mijn mail adres; irisht92@gmail.com
 
 
@linH wachten is echt zwaar!! Maar ik hoop dat het het waard is geweest.
@irisht klopt ik heb vorig jaar ontdekt pcos te hebben. Mn dochter is een echt een pure geluk geweest gezien ik super onregelmatige cyclus heb.
Ik had mega veel last met de clomid en had het gevoel dat het ziekenhuis me echt als een nummer zag.
Ik ben daarom naar een vruchtbaarheidskliniek gegaan en besloten injecties te gaan gebruiken. Dit ging met ups En downs, ik merk wel dat ik minder bijwerkingen heb dan bij de clomid (ook mn man merkte vooral verschil).
En de kliniek ondersteund je zo goed bij vragen en complicaties. 
Heb jij veel last van de bijwerkingen?
 
Ik ben nog niet begonnen met hormonen. Waarschijnlijk na deze ronde. zie wel een beetje op tegen de hormonen.
Tijdens mijn cyclus onderzoek heb ik verschillende gyna. gehad. Voor de ene gyn. is het inderdaad netalsof je een nummer bent.Gelukkig heb ik een leuke gyn.   
 
@Janet, ik heb je toegevoegd aan de groepsapp.
 
Wat spannend allemaal!
Ik heb aankomende maandag mijn NOD.. we hopen het zo!
Moet wel proberen om er niet te veel meebezig te zijn. Soms gaat het een paar dagen goed, en daarna niet meer.. Het gaat af en aan!
 
Terug
Bovenaan