Wie wacht er mee? NOD 20 november

@iris Ik probeer er ook zo min mogelijk mee bezig te zijn, anders word ik helemaal gek. Ieder dingetje valt je meteen op en probeer overal wat achter te zoeken. Mijn tandvlees had ik dan totaal weer niets bij verwacht want ik wist niet eens dat dat een symptoom kan zijn...pff verwarrend altijd die wachtdagen...
@ann oh vervelend he! ik dacht ook altijd dat dat pas na de innesteling is, maar ik weet het ook niet allemaal hoor!Verder nog kwaaltjes of niet? Ik vraag me ook af na hoeveel dagen die innesteling precies is, volgens internet tussen de 3 en 10 dagen...De ongeduldige ik wil het op de dag weten, hoewel ik natuurijk snap dat het per vrouw verschilt...
 
 
@Lin haha ik begrijp precies wat je bedoelt! Ik wil het liefst ook alles exact weten. Verder heb ik geen kwaaltjes alleen gisteravond erg humeurig?. Dit vond ik op internet.

https://www.oeiikgroei.nl/zwanger-week-3/

 http://www.predictor.nl/nl/zwanger-worden/vrouwelijk-lichaam/bevruchting

Daar staat nog wat extra info over die Hcg aanmaak. Ik vind het maar verwarrend hoor. De ene site zegt vanaf innesteling en de andere site vanaf bevruchting. ? gewoon maar afwachten of ik er weer last van krijg of dat het eenmalig was. 
 
Ik was nog even benieuwd of jullie voor een 1e kindje gaan of dat het al om een 2e, 3e etc. Gaat? 
Ikzelf ben 27 jaar en hoop op een 1e kindje 
 
@ann HCG begint dus meteen bij de bevructing  als ik het zo lees...weer wat geleerd! Zie ik daar zwangerschapstesten 6 dagen voor nod op die site. Ik heb wel van die 'vroege' testen in huis maar dat is volgens mij 4 dagen. Ik probeer mijn geduld op te brengen om gewoon de eerste nod te testen...Ik ben 31 en ga voor het eerste kindje. Ik heb in september een miskraam gehad met 9 weken en hoop snel weer zwanger te zijn. 
 
@Ann ik heb al eeb positieve test gedaan  maandag maar omdat ik mbh hormoon injecties e.d. probeer zwanger te raken moet ik echt wachten  tot donderdag van de arts.

Ze zei het kan alsnog zijn dat woensdag je menstruatie op gang komt.

Dus ben heel zenuwachtig! Ik heb wat zeurende pijn onderin mn rug maar verder voel ik me goed, bij mn dochter had ik de 1e 3maanden ook geen kwaaltjes.

Ik ben 27 en hoop op een 2e kindje, inmiddel 1,5 jaar aan het tobben voor onze 2e wens En ontdekt dat ik pcos heb waardoor ik hormoon behandeling gestart ben.

voor mij Nog 1 dag spanning, voor jullie allemaal nog ietsje langer en ik vind deze dag al zooo lang duren haha.
 
Janet dat is wel heeeeel erg spannend!!! 
Ik zou helemaal gek worden van de spanning, ik zal voor je duimen!
 
 
 
@ann-; ja dat hoop ik ook echt. Ik heb PCOS maar wel een (redelijke) regelmatige (zie: 28 – 30 dagen) cyclus dus ik ben er niet bang voor dat ze het moeten gaan opwekken. Helaas is er vrijdag alleen een mannelijke gyn, dus ik kan waarschijnlijk zaterdag heen, morgen bellen voor een afspraak.
Ik ben 24, vrijdag word ik 25. We gaan voor ons 1ste kindje. Ruim 1 jaar geleden gestopt met de pil.
 

@janetB; oh wat spannend! Ik duim ook voor je! @ik lees dat jij ook PCOS hebt. Hoe ben jij onder de hormonen; veranderd je humeur echt zo veel? 
 
@Lin-h; er zo min mogelijk mee bezig zijn is ook makkelijker gezegd dan gedaan! 
Die zwangerschap symptomen zijn ook verschrikkelijk. Vooral omdat ze zoveel lijken op die van een menstruatie.
 
Mijn man is erg nuchter in alles rond om de onderzoeken die zegt altijd, het komt wel goed, maak je niet zo druk. Wat het soms lastig maakt om er over te praten. Herkennen jullie dat ook?
 
Terug
Bovenaan