wie weet dit????

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ff een vraag aan jullie.....
mijn  vriend en ik zijn alweer even bezig voor een kindje maar het lukt gewoon niet,
nu gaat mijn vriend vrijdag naar de dokter om zijn zaad na te kijken,nu komt mijn vraag moet hij dan bij de dokter zorgen dat hij klaarkomt,of moet dat thuis?
ik schaam me eigenlijk wel een beetje om dat hier zo neer te zetten,maar weet ff niet hoe ik het anders moet brengen.

liefs droppy

Hallo Droppie,

Logisch dat je vragen hebt.

Hij heeft denk ik een "gewone afspraak" gemaakt toch?

Dan krijgt hij waarschijnlijk een potje mee naar huis, moet hij dan bij het ziekenhuis inleveren.
Je moet dan tussen de 3 en 5 dagen onthouding hebben gehad. En bij ons was het zo dat het een uur na de zaadlozing in het ziekenhuis, op het laboratorium moest zijn. Daar moesten we ook een afspraak voor maken, maar dat is denk ik overal anders...

Hoe lang proberen jullie al zwanger te worden?

Succes!

Groetjes Jacqy

hey jacqy,

ik weet niet of t een gewone afspraak is,hij heeft gister gebeld en daar was ik niet bij,ik moest te werk.
hij moet voor zijn schouders even heen en hij heeft gemeld dat hij wil weten of er wat met zijn zaad aan de hand is en toen zei de assistente van;ow gewoon een sperma test!
ja zegt mijn vriend,dus zij zei ok dat staat genoteerd.
we zijn ongeveer een jaar bezig.

hoelang ben jij bezig?

xxdroppy

bij ons ook thuis klaar komen tussen 7 en 8 uur smorgens en dan tussen 8 en 9 inleveren was het.
wij zijn inmiddels al 5 jaar bezig en hebben eindelijk groen licht voor IUI.
ik hoop dat jullie ook snel reactie krijgen

ik ben net gister ongesteld geworden,dus we zullen deze week nog niet gaan vrijen.
of is die ophouding te lang?de laatste keer dat we geklust hebben zeg maar is alweer 1 1/2 week geleden

het geeft niet als e wat laner onthouding hebt minimum is gewoon 3 tot 5 dagen.
:)

hey suusje,

maar mijn vriend heeft vrijdag pas zijn 1e afspraak bij de dokter..om 8.15

5 jaar?das niet niks suusje..fijn dat je groen licht heb voor iui

Terug
Bovenaan