wie weet dit????

droppie het is alleen maar goed asl je langer onthouding hebt dan heeft je vriend een veel heftiger orgasme en zullen er meer zaadcellen zijn :)

hey suusje,
nee ik bedoelde eigenlijk meer dat hij om 8.15 daar moet zijn, maar er is hem niet verteld of hij zijn kwakkie()meteen bij de dokter al in moet leveren of dat hij het daar ergens in een speciaal hokje moet/mag doen

als het goed is krijgt ie van te voren een potje mee in een envelop en dan mag hij thuis zijn kwakkie daarin deponeren :)
wij zijnook erg blij dat we eindelijk groen licht hebben

He droppie,

Ik zou even informeren of hij het meteen mee moet nemen... dan is dat maar helder toch??

Wij zijn nu in ronde 18, en mijn vriend is verminderd vruchtbaar. we gaan nu het ivf traject in...

Succes!

x Jacqy

heey meis,

fijn dat je nu het ivf traject in mag wij zitten in het IUI traject spannend allemaal meis ik hoop voor je dat het snel aanslaat en droppie ik hoop ook voor jou dat jij snel groen licht krijg

He suus,

Spannend ook voor jullie dat jullie gaan starten met IUI. Waarom is daar 5 jaar overheen gegaan als ik vragen mag?
Wanneer gaan jullie starten? Heel veel succes! En ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

x Jacqy

de eerste gyn vond me te jong en te dik, de 2e gyn vond me te dik en nu de 3e eindelijk een vrouwelijke heeft nu groen licht gegeven.
we hadden de hoop al op gegeven
ik heb eerst een kuur gehad om ongi te worden en nu ben ik ongi en ben ik gestart met clomid, dat is om het rijpen van eicellen te bevorderen.
20 november moet ik naar de gyn om een echo te laten maken om te kijken hoever mn eitjes zijn en afhankelijk daarvan maken we een afspraak voor de inseminatie.

irritant die gyn's! ik heb gelukkig een hele fijne!

Spannend hoor meis! Hoop zo dat het allemaal goed werkt straks!

Ik ga er vandoor.... laat je weten hoe het verder gaat?

Jacqy

Terug
Bovenaan