wie weet dit????

hey suusj,

mag ik misschien vragen hoeveel je weegt en hoe lang je bent?
want ik heb ook wat overgewicht.

liefs droppy

ik ben 183 lang en 115 kg ik woog tot anderhalf jaar geleden 135!!!
gevaarlijk veel dus nu eingenlijk ook nog maar ze durven met mij het risico aan omdat ik verder heel gezond ben heb zelfs een goed cholesterol gehalte en goede bleoddruk.

ik ben 1.86 lang en weeg 90 kilo,misschien niet erg veel zou je zeggen maar als je
op het internet op een zwangerworden site(weet ff niet meer welke)kijkt en dan uitrekent dan zegt de site dat ik TE zwaar ben en dat ik dus OVER gewicht heb..

dank je het heeft me heel veel moeite gekost maar het is mooi gelukt je moet er toch iets voor over hebben als je een baby wilt :)

hallo allemaal,

manlief moet maandag zijn zaad in leveren in het lab van het ziekenhuis,dus ben benieuwd!
het kan maandag pas omdat ze er op vrijdag niet zitten...helaas.

nou ja er wordt er  dan in iedergeval naar gekeken

weten jullie eigenlijk of je dan de uitslag dezelfde dag nog te horen krijgt?

gr.droppy

mijn ervaring is dat je of moet bellen voor de uitslag of dat je de uitslag krijgt bij je volgende afspraak.

morgen nog 1 dag clomid
en dan donderdag voor een echo

hey suusje,

maar bij ons is er GEEN volgende afspraak,mijn vriend is vandaag naar de H.A geweest en die zei dat hij naar het ziekenhuis moet om een potje te halen en maandag moet hij het doen en dan meteen wegbrengen naar het lab van het ziekenhuis.

dokter had wel gezegd dat als blijkt dat t slecht is dat we dan meteen naar de dokter terug moeten komen,is dat niet het geval dan moeten we het nog effies proberen en als ik in januari nog niet zwanger ben dan mag ik terug komen bij de dokter

Terug
Bovenaan