Wie wil er in januari ook wat kilo's kwijt ?

He meiden,

Ik heb het voornemen om in januari toch echt wat te gaan afvallen en vroeg me af of er mensen mee willen doen.
Het is niet zo dat ik echt heel veel wil afvallen, maar na de laatste bevalling zijn er toch wel wat kilootjes blijven hangen...
Dus.. wie doet ermee ??

Liefs, Sophie

heyhey

bij mij zullen er alleen maar kilo's bij komen voorlopig,
maar wil je heel veel succes wensen!
waarschijnlijk is er ook wel een afval forum. misschien kan je je daar aanmelden? dan zijn er meer lot genoten die je er door heen kunnen slepen.

succes!

liefs, do

Goed voornemen! Hier ook iemand die wat overtollige kilootjes kwijt wil.Na mijn zwangerschap was ik vrij snel 8 kilo lichter dan daarvoor, joepie. Maar helaas, de teller loopt weer op en ik zit bijna op mijn oude gewicht van voor de zwangerschap, maar ik wil zo graag minimaal 5 kilootjes lichter........ Dus hier ook een goed voornemen!

@Do

Haha, bij jou inderdaad wat kilootjes erbij !
Geniet er maar van !
Een afvalforum zie ik eigenlijk niet zo zitten.
Ik ken jullie allemaal wat langer, dus als,er hier mensen zijn, die mee doen, vind ik dat eigenlijk wel gezellig !
Voel je je inmiddels wat beter ??

@ Hannah,
Super ! Ik zal binnenkort wel even een aparte topic openen. Ja, nu zit je er aan vast hoor :)
Het lijkt mij wel fijn om het met elkaar te doen, dan ben je toch meer gemotiveerd denk ik. Ik wel in ieder geval. Ik wil ook wel 5-10 kg kwijt, Meer niet hoor, lijkt me ook wel genoeg om mee te beginnen..

Fijn weekend verder !
Liefs, Sophie

Hoi hoi,

ik doe ook mee! Ik begin alleen maandag al..... Ik doe al 1,5 jaar Sonja Bakker (af en aan) en ben flink wat afgevallen, maar nu heb ik het er helemaal mee gehad. Nu begin ik maandag met dr Frank. Eens even heel wat anders. Ik moet heel wat kilo's kwijt, maar ik wil nu eerst zo'n 20 kilo kwijt. (Voor mijn zwangerschap van Tijn was ik 30 kilo zwaarder als dat ik nu was).
Ik ben benieuwd hoe dat gaat met dit dieet en hoe het vol te houden is.

Groetjes Danielle

@ Maurilla

Leuk dat je ook mee doet !
Het komt vast goed, zo met elkaar !

@ Danielle,

Wat goed dat je nu al begint !
Ik had zoiets van, met die feestdagen komt er hier niet veel van... Dr. Frank ken ik niet, nooit van gehoord. Is het een ingewikkelde methode ?
Ik heb weleens eerder een tijdje Sonja Bakker gedaan en het werkte hier wel goed.
Succes en wij haken wel aan :)
Liefs, Sophie

Ik doe ook mee hoor! Na de zwangerschap van de derde willen de laatste 5 er echt niet af... En er moesten er al aardig wat af, zucht! Ik ben het helemaal zat en het moet er af, en nu echt deze keer!

Terug
Bovenaan