Wie wil er in januari ook wat kilo's kwijt ?

Grrrrr net ook al een stukje geschreven, maar niet verschenen...........
Ik ben via de Telegraaf in aanmerking gekomen met dr Frank. Het is een koolhydraatarm dieet. Ik ga het proberen en kijk of dit beter gaat als Sonja, weer even nieuwe inspiratie. Kijk voor meer info op www.eenkiloperweek.nl

groetjes Danielle

Hoi,

Ik doe ook mee! Ik moet behoorlijk wat afvallen en 4 jan. is mijn 1ste afspraak bij de dietiste. Ik ben het nu gewoon zat! Voor mijn zwangerschap 11kg afgevallen en nu is alles terug misschien zelfs dubbel.

Groetjes,
Vanesca

Hoi M.L

leuk dat je je ook ingeschreven hebt.
Ik heb vorige week eerst recepten verzameld en ben vanmorgen begonnen. Ik heb net het ontbijt op, was aan de late kant. De kinderen waren pas om 8 uur wakker en eenmaal aangekleed wilden ze gelijk naar Kindergarten (zij ontbijten altijd daar). Bente wilde graag blijven (was eigenlijk de bedoeling dat ze gewoon thuis was vanmorgen), dus mama even tijd om te poetsen hier in huis. Om 9 uur werden er eerst nog kerstliedjes gezongen waar de ouders ook bij mochten zijn, dus nog even blijven hangen.
Nu snel aan de slag en dan tegen 12 uur de kinderen weer ophalen.

Groetjes danielle

Zucht.... ook hier moeten er echt nog wat kilootjes af.
Voor ik zwanger was van Daniel woog ik gemiddeld 58-60 kilo, het schommelde beetje hier tussen in.
Na mijn zwangerschap woog ik 70 kilo en dat is door de antidepressiva in combinatie met de pil alleen maar erger geworden en weeg nu 73 kilo.
Er moet is dus op zijn minst 10 kilo af!
Ben al wel van de antidepr af en ook gestopt met de pil,
.... nu nog het minders snoepen etc.
Zelf ga ik wel weer proberen met de weight watchers wat af te vallen, want hou niet zo van een dieet waarbij je ineens veel dingen niet mag eten, als je dan afgevallen ben en je gaat weer gewoon eten kom je weer veel aan vaak.
Bij de ww kan ikzelf wel eten wat ik lekker vind (gen snoep en gebak natuurlijk hihi) en zo toch beetje afvallen.
Ook moet ik van mezelf veel water drinken maar jah... dat vergeet ik vaak.

Ik doe in ieder geval actief mee!

Liefs Marina

Na de zwangerschap van Laura ben ik op den duur gaan wandelen en zwemmen, en wat minder eten. vijf kilo eraf en die bleven eraf! Nu 36 weken zwanger en alweer 14 kilo verder, haha. Na deze zwangerschap wil ik ook weer vijf kilo afvallen, dwz dat ik dan vijf kilo minder weeg dan voor de zwangerschap. Ik ga dan weer twee keer per week een uur stevig wandelen en een keer per week zwemmen. Ik ga geen dieet doen oid. Als dat allemaal lukt weeg ik 70 kilo, vind ik wel een mooi gewicht bij mijn 1meter72. Iedereen veel succes gewenst!

Bedankt voor al jullie reacties !
Het gaat vast goed komen met zoveel gemotiveerde mama's ...
Ik heb echt heel lang tussen de 53-55 kg gewogen, ook na de laatste bevalling. Maar op de een of andere manier is daar toch wel 10-12 kg bijgekomen de afgelopen 1.5 jaar...
En dat vind ik echt te veel. Ik merk het ook aan mijn kleding en om nou alles nieuw te kopen...
Zou wel leuk zijn, maar ik ga toch maar voor het afvallen..:)
Liefs, Sophie

Terug
Bovenaan