Wie wil er mee kletsen : NOD begin september!!

ik sluit me hier ook aan, heb vaak een cyclus van 35 dagen dus ga nu uit van een NOD op 23 augustus.

23 aug, Kaatje 2e ronde na mk, 1e kindje
23 aug, wondernmr2 2e ronde, 2e kindje
25 aug, FA1985, 2e ronde, 1e kindje
27 aug ,Mama van Sanne, 3e ronde, 2e kindje

..sept, Daantje .e ronde, .e kindje

hoi meiden

Wat gezellig allemaal!!

Ik heb mijn NOD op 4 september ongeveer, heb een cyclus van 27/28 dagen, en wij zitten nu in de eerste ronde voor ons twee kindje,
Wij hebben een dochtertje van 4 jaar, zelf ben ik 27 jaar.. en jullie?

Vorig jaar heb ik helaas drie keer een miskraam gehad ( jan 2009 aug 2009 en dec 2009) daar hebben we erg moeilijk mee gehad!!!
Alle bloedtesten zijn gelukkig alle maal goed de gyn zei dat ik gewoon zwanger mag worden en we hebben al een dochtertje dus het kan wel!!

Nu willen we weer echt proberen voor een tweede wondertje ik kan niet wachten!!

Liefs Daantje

mijn man en ik zijn beide 26 jaar. en gaan voor ons 1e kindje. heb in juni een miskraam gehad bij 6 weken.
nu hopen we gauw weer zwanger te zijn en hopen dat dan alles goed gaat.

Liefs, Kaatje

Goedemorgen!

Mijn NOD is 6 september. Helaas vorige week weer ongesteld geworden :-(

Wij zitten nu in de 5de ronde voor ons eerste kindje. Mijn cyclus is rond de 30 dagen.

Ik ben trouwens 27 en mijn man 32.

Liefs

Hallo,
Gister mijn eisprong gevoeld (volgens mij) en dinsdagavond goed ons best gedaan ;)
Ik vind het erg spannend en het wachten duurt soms echt te lang..
25 au. is mijn NOD en dan zijn we ook op vakantie, wie weet een leuk vakantiecadeautje..
Spannend! Succes allemaal!

Groetjes

FA1985 wij kwamen 2 jaar terug met een mooi cadeau (ZWANGER) .
Dit jaar helaas niet:(
Wij moeten vanavond weer het is mijn vruchtbaarste dag nu mijn man nog zo ver krijgen hahaha

@mamavansanne:
Dat is zeker een heel mooi cadeau!! Hopelijk is het voor ons ook weggelegd...
Vanavond je charmes maar even in de strijd gooien, dat helpt vaak wel.. Ik zal ook mijn best even doen voor de zekerheid ;) hahah

wij gaan ook volgende week op vakantie en hebben ook al gezegd we hopen dat we met z'n drieen gaan. we gaan op vakantie testen als ik dan nog niet ongi ben. lijkt me wel een leuke thuiskomer.

Terug
Bovenaan