Wie wil er mee kletsen : NOD begin september!!

Lijkt me gezellig om mee te doen, maar hoe bereken jullie precies je NOD?

Groetjes

Sorry, maar ik bedoel je bedoelen toch de dag dat je niet ongi wilt worden hè? Sorry, ik ben blond..hihi. Zo ja dan ga ik voor 5 september

Wij zijn nu nog op vakantie we blijven nog een weekje... en we moeten komende week gaan klussen op vakantie hihihi... en dan moeten we nog een lange twee weekjes wachten voor te testen!!!

Ik hoop wel deze maand mijn eisprong te voelen... iemand ervaring hiermee?
Als je steekjes voelt heb je dan je eisprong of is ie dan net weer voorbij? dat weet ik dus niet zo!!!

Liefs Daan

ik voel echt buikpijn onderin en kan het zien aan mijn afscheiding. heb hem nu 3 keer gevoeld en de 1e keer was het direct raak, zeg maar helaas liep dat niet goed af. nu wacht ik vol spanning af mijn nod is 23 augustus

Oke thanks... Ohhhh dat is al gauw de 23 ste... ik duim voor je meid!!

Liefs Daan

Ik heb tijdens mijn eisprong ontzettende kramp in mijn buik, duurt niet lang maar is even hevige pijn.. Daarna over, en idd ik kan het ook aan mijn afscheiding zien

Wij zitten in ronde 3 voor ons tweede kindje. Loïs is nu anderhalf en voor Loïs heb ik een miskraam gehad. We zijn de eerste keer in 5 rondes zwanger geraakt, de tweede keer in ronde 3 en ik hoop dat het nu ook weer snel raak is. Ben ook wel een beetje bang dat het misschien toch niet meer gaat lukken. Raar hè? Ik ben 2 keer zwanger geweest en toch is dat geen zekerheid. Ik probeer niet teveel na te denken. Het zegt allemaal niks.. dit keer kan het wel langer duren of misschien is het deze ronde raak. Geduld is een schone zaak!

NOD 3 september!

@ FA1985 Oke maar hoe ziet je afscheiding er dan anders uit? als ik vragen mag?

@ Bloempje27 Ik weet hoe je je voelt meid over de miskraam... ik ben zelf ook nog erg bang dat het misschien fout gaat en denk er nog vaak aan... maar duimen dat het deze ronde raak is en ook goed blijft gaan!!!

Liefs Daantje

Terug
Bovenaan