Wie wil er ook weer zwanger worden?

De kogel is door de kerk. Wij gaan voor een tweede kindje.

Ik heb het altijd leuk gevonden om niet zo'n groot leeftijdsverschil te hebben tussen twee kindjes. Ik hoop dan ook dat we niet al te lang hoeven wachten op ons tweede wondertje

Zijn er al meer dames die voor een tweede willen gaan?.

He Joyce, wat leuk zeg!! Hopelijk ben je snel zwanger!! Ik vond het ook altijd leuk om twee kinderen snel op elkaar te krijgen! Over 2 weken heb ik een echo, spannend hoor!!
Heel veel succes en ik hou je in de gaten hier!!

Liefs J

Wow wat spannend! Wij wachten er nog even mee, maar ben soms al een beetje jaloers als ik een bolle buik zie langslopen :) Maar ik vind het eerste jaar best zwaar en mijn bekken werkt nog niet mee. Ik  denk dat we rond Davids eerste verjaardag weer gaan proberen.....Succes!

Jansske, hoe ver ben jij ondertussen?  

Jansske,
Ik hoop ook snel weer zwanger te worden. Ik zie nu ok overal zwangere dames lopen en moeders met 2 kindjes. Ik hoop dat we niet al te lang hoeven wachten.

Hoe gaat het met jou zwangerschap tot nu toe. Spannend dat de eerste echo in zicht is. Ik vond het de vorige keer met Zoë zoooo lang duren tot aan de eerste echo. Ik hoop dat je een lekker spartelend kindje mag zien op het beeld.

Staartmees,
Dus jullie gaan er over een paar maanden ook weer voor. Super hoor! Vervelend dat je nog zo veel last hebt van je bekken. Krijg je daar terapie voor of moet et allemaal vanzelf weer over gaan?

Hoi dames,

Hier nog 1 die duk bezig is zwanger te worden. Helaas heb ik 6 weken terug een miskraam gehad en is mn cyclus nu pas weer opgang na de curretage. Volgens de gyn had ik afgelopen maandag mn ei en is op moederdag mn NOD.
Dus ben heel erg benieuwd!

Groetjes Jen

Jen,

Dat zou wel een heel mooi moederdag kado zijn. Vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Heb je het allemaal wel een beetje een plekje kunnen geven?

Mijn NOD is volgende week maandag of dinsdag. Maar ik denk niet dat het gelijk al de eerste maand raak zal zijn. Al hoop ik het wel een beetje natuurlijk. Met Zoe durde het 5 maanden. Ik ga er wel vanuit dat het minimaal weer zo lang zal duren.

Groetjes Joyce

Hey Joyce,

Spannend weer he, vind het wel gezellig dat jij ook bezig bent met zwanger worden! Zitten we straks een beetje in hetzelfde schuitje.Hoe gaat het met je september baby?? Had je nou een jongen of een meid?
Ik heb een zoontje, Jasper van 20 september. Hij gaat zo goed, kruipt het hele huis door, eet heerlijk en is al 9 kilo!!

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan