Wie wil er ook weer zwanger worden?

hee meiden!!!

wat geweldig nieuws dat jullie weer zwanger zijn en willen worden.
volgens mij ben ik dan echt de enige die er nog niet aan moet denken!!!
ben nog erg bang vanwege de flinke bloeding die ik heb gehad en zou nu nog niet zwanger willen worden...
ik geniet zo van onze meid en ze is ook erg aanwezig dat ik niet eens nadenk aan een zwangerschap gek he!!!

maar erg fijn om te horen dat een aantal al weer in blijde verwachting zijn top!!
geniet van jullie zwangerschap!!

liefs annelies

Jen,

Gefeliciteerd!! Toch nog zo snel na je miskraam. Hoe voel je je? Mooi moederdagkado!

Ik ben net ongesteld geworden dus wij gaan verder met ronde 2. Ik had het niet verwacht maar ik vind het allemaal net zo spannend als met de eerste keer. hihi. Wie weet is het deze ronde voor ons al raak maar daar ga ik maar niet vanuit.

Gr. Joyce

Hoi Joyce,

Balen dat je ongesteld bent geworden. Ben zelf echt nog in shock dat ik 6,5 week na mn miskraam alweer zwanger ben.
Ben natuurlijk super blij, maar vind het wel heeeel erg spannens, hoop zo dat het nu wel goed gaan, maar heb geen bloedverlies en ook niet gehad en dat had ik de vorige keer wel. Dus heb goede hoop dat het allemaal goed zit nu!!!
Voel me echt heel erg zwanger, misselijk (echt overgeven,al 6 dagen nu en ben al 3 kilo afgevallen), zeurderig gevoel in mn onderbuik en last van opgezwollen borsten.

Wel allemaal redelijk heftig, bij jasper heb ik de hele zwangerschap helemaal nergens last van gehad!! Zo zie je maar iedere zwangerschap is weer anders.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan