Wie wil er ook weer zwanger worden?

@Joyce, het gaat hier goed hoor! Mag eigenlijk niet klagen! Af en toe misselijk en wat eerder moe, maar verder nergens last van!! Volgende week woensdag heb ik de echo, vindt het zo spannend!! Leef er echt naar toe merk ik!

@knutseljuffie, spannend meid dat je nod er weer aan komt! Hopen voor jou en Joyce dat jullie snel zwanger zijn! Hou ons op de hoogte he!!

Met Senna heb ik er meer dan een jaar overgedaan! Nu eigenlijk gelijk toen we er serieus voor gingen! Heb ook gebruik gemaakt van ovulatietesten, omdat ik graag wilde weten wanneer mijn eisprong was! Bleek hij veel later te zijn dan we dachten!! Ja, daarom duurde het bij Senna misschien ook wel zo lang, haha!!

Meiden, heel veel succes! Ik duim voor jullie, liefs J.

Hoi Dames,

Wij zouden graag ook snel weer zwanger worden van onze 3e. Maar na de bevalling ben ik nog steeds niet ongesteld geweest (heb wel ruim 6 mnd borstvoeding gegeven), dus lastig wanneer je nu wel of niet overtijd bent.
Zolang ik nog niet aan het overgeven ben (deed ik beide keren al met 5-6 weken) zal het nog wel niet zover zijn. Maar hoop wel dat ik binnenkort ongesteld wordt (of liever niet) maar dan weet je wel waar je aan toe bent.

Hoi niek,

Het kan zomaar hoor, ik heb bijna 6 maanden bv gegeven en was al zwanger terwijl ik nog bv gaf. (bij 5 maanden bv zwanger geraakt)
Helaas voor mij dus een miskraam geworden en we gaan nu weer met frisse moed verder. Maar als ik jou was zou ik gewoon een testje doen, zo'n goedkope van de kruitvat (2 voor 5 euro) die werken prima en zijn dus niet duur!

Liefs Jen

leuk hoor suc6 allemaal!

voor ons voorlopig geen 3e misschien ook wel nooit, ik raakte weer zwanger toen mijn dochtertje 6 maanden was dus ze schelen 15 maanden. het is erg druk en gezellig hier in huis maar aan een meid en een knul heb ik voorlopig genoeg!

wel vind ik het super dat die 2 van mij zo weinig schelen, nu jay een beetje zelf kan zitten en steeds meer dingen gaat begrijpen spelen ze ook regelmatig met elkaar ook ligt hij om alles dubbel wat zijn grote(kleine) zus doet! echt super om naar te kijken!

nou meiden hoop dat het gouw raak is bij jullie suc6!!!!

groetjes jessica

Hoi knutseljuffie:

Ik had inderdaad al een test gedaan, negatief. Klopt wel, want gisteren ineens ongesteld geworden. Jammer, maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Nu maar hopen op een snelle zwangerschap.
Balen van je miskraam zeg. Ben je zelf een beetje hersteld?? Ik heb tussen Famke en Bastiaan in een miskraam gehad, had toch emotioneel nog wel wat impact vond ik. Gelukkig was ik binnen 3 maanden daarna weer zwanger.
Succes
Nienke

Hoi nienke,

Inderdaad wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Ik ben nu bijna 7 weken verder en nog geen ongi. Ik had vorige week maandag (27 april) nacontrole en toen zei de gyn dat ik mn eisprong zou krijgen, dus hoop dat ik maandag ongi te worden, of liever niet natuurlijk.
Wat goed dat je na 3 maanden al zwanger was, ben bang dat het nu bij mij weer wat langer gaat duren bij jasper was het ook ruim een half jaar voor het raak was. En de kans dat ik weer zo snel zwanger word als bij mn mk is zooo klein.
Zijn julie trouwens ook zo moe, jasper krijgt nog 2 tanden en hij is al 5 dagen snacht wakker, echt verschrikkelijk. Ben wat dat betreft echt te verwend, hij sliep met 6 weken al door. Maar loop echt met de wallen onder mn ogen.
Als ie wakker is dan kruipt ie het hele huis door en trekt zich overal aan op, dus dan kan je ook niet echt rustig aan doen.

Liefs Jen

Hoi Jen,

Wat is die Jasper van jou een activeling. Nu al kruipen en optrekken. Bastiaan probeert te kruipen, komt tot handen en knieeen, maar niet vooruit. Ook hij krijt tandjes, zijn eersten. Hij is overdag iets mopperig, maar slaapt gelukkig als de beste.
Heb je al druppels van VSM of zo geprobeerd voor het tandjes krijgen???
Nienke

Hoi dames,

vannochtend een test gedaan met zo'n clear blue die je een aantal dagen voor je NOD kan doen. En ik ben ZWANGER!!!!!

Hoop zo dat jullie ook allemaal snel zwanger zullen zijn!!!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan