Wie wil haar IVF traject aan mij vertellen?

Hier ook helaas een deskundige; 7 ICSI's was nodig voor het eerste kind. Dat zijn er 15 terugplaatsingen van 24 goeie embryo's.. Met goeie embryo's ben je er nog niet. Er kan nog zoveel voor problemen zorgen.
Laat je je niet door mijn verhaal afschrikken, maar als je een kinderwens hebt - onderneem gelijk actie! Bij ivf is het wachten op stap 1 dan op stap 2 etc etc en voordat je het weet zit je een jaar verder. Bij 40+ is elke maand kostbaar.
 
Arian, ik weet niet hoe ik je een prive bericht kan sturen, dus moet ik nu andermans topic vervuilen..
In Antwerpen heb ik een adresje voor je van een fertiliteitsarts die vroeger bij ZNA werkten en nu als zelfstandige (of daarnaast weet het even niet).. Consult bij hem is rond 50€ en hij schrijft alle recepten uit.. 
Wij hebben de behandelingen in Nederland gedaan, maar bloedtesten en extra controles bij hem. Er is zoveel uit bloed af te lezen (hormonen) dat bij een IVF traject gedaan kan worden (en je in NL bijna niet voor elkaar krijgt).
Deze man werkt 's avonds ook. Dus echo's, bloedonderzoeken verwijsbriefjes, medicatie allemaal vua hem te doen. Graag jouw emaila als dit je interessant klinkt.
Gr Mar
 
hoi Nina,
ligt eraan hoe slecht? Voor IUI is minimaal 1 miljoen goed bewegende zaadcellen nodig. Daaronder gaan ze meestal meteen door naar ICSi (vorm van ivf)
 
Bij ons was het ook de zaadtelling van mijnman. Hij heeft goed zaad, maar weinig, 1  a 2 miljoen bij de tellingen. Buj ons was iui daardoor geen optie. Elke situatie is uniek, dus bespreek dit ook met je arts. Ik ben gevoelig voor kunstmatige hormonen en ben best ziek geweesy van het hele traject. En toch vond ik het de moeite waard, zeker nu ik ons dochtertje in mn armen houd :)
De punctie, tja. Het ligt eraan. Sommige vrouwen hebben er last van. Andere weer minder. De paar dagen erna kun je je voelen alsof je heftige menstruatie hebt. Maar het is echt te doen! Ik werd ook erg lief en fijn behandeld. 
 
Nina, bij mij was gelukkig ivf geslaagd.  Na de 2e terugplaatsing zwanger geworden.  Nu alweer 17 weken.  Bij ons was geen oorzaak gevonden waarom het niet lukte op de natuurlijke manier.  Bij ons was alles gewoon goed behalve dat het niet lukte. 
 
Terug
Bovenaan