Wie wil weten wat het wordt???

Hoi!

Ineens zat ik te denken wie wil er weten of het een jongen of een meisje is? En heb je daar een speciale reden voor? Of waarom wil je het niet weten?

Lekker nieuwsgierig he...

Groetjes Renske
 
Hoi Renske,

Ik wil echt niet weten wat het wordt! De oudste van ons was een geplande keizersnee. Als wij toen hadden geweten dat het een jongen zou worden, hadden we echt geen verrassing meer en konden we bij wijze van spreken de geboortekaartjes al van te voren laten drukken. Ik heb nou zoiets van: Alles kan gepland worden van te voren, maar wat het wordt, wil ik als verrassing houden!

Groetjes Brenda
 
Hoi Renske,

ik ben nu 27 weken en 3 dagen zwanger van de 2e en ook van deze weten we wat het wordt. Bij de eerste wisten we het en vonden het erg makkelijk om dingen aan te schaffen, baby kamer was al klaar voordat we het wisten. Maar we konden zeker voor de geboorte al aan de naam wennen, want dat vond ik nog best raar. En nu met de 2e kunnen we de eerste erop voor bereiden en die naam, ja daar zijn we nu wel aan gewend. Maar ik vind dat het voor ons nog steeds een verrassing blijft, mensen weten dan wel wat het wordt maar daar hebben ze altijd wel hun zegje over en als het geboren is dan blijft het toch altijd "ik wist het wel". Maar dat is net wat je leuk vind en je kan van te voren kleertjes kopen, beetje voorpret.

Groetjes Carreen
 
Hoi Renske,
 
Ik ben nu 34 w zwanger van de derde en ook deze keer wil ik weer niet weten wat het wordt. Vind dit iets wat bij de bevalling hoort.Mijn persoonlijke mening hoor.
Ben natuurlijk wel nieuwsgierig ! Heb nu ook al een dochter en een zoon, dus wat er ook bij komt we zijn er heel blij mee.
Vind wel dat ze tegenwoordig veel kleding echt voor meisjes of echt voor jongens hebben. Ook al in de kleinste maatjes. Maar ja, kleding is zo weer aangeschaft en meestal krijg je ook nog veel cadeau.
Mijn man had bij de vorige 2 trouwens wel een heel sterk gevoel wat het werd. Dit klopte ook in beide gevallen. Nu heeft hij dat weer, dus geloof ik hem nu wel. Dus een beetje weet ik het wel, maar dit is natuurlijk geen 100 procent.Het was de vorige keren zelfs zo erg dat we bij mijn dochter alleen een meisjesnaam hadden en bij mijn zoon alleen een jongensnaam.
Dit is nu dus weer het geval. Mijn dochter (12 jr) zei al, ik ga echt lachen als het van het andere geslacht is en jullie geen naam hebben.
Dus het blijft spannend voor ons. Nog maar 4 weekjes, want de kleine wordt bij 38 w1d ingeleid ivm zwangerschapsuiker.
Groetjes,
Sandra
 
Dag Renske,

Ook wij weten al wat het wordt.. Mijn tante maakt pretecho's, dus daar zijn we regelmatig langs geweest voor een kijkje in de buik, en wij hadden dus zoiets van: als zij het weet, willen wij het ook weten! Bovendien vinden we het nu al leuk om de baby bij naam te noemen..

groetjes
Manky
 
Hallo,

Nee wij willen het absoluut niet weten. Het moet echt een verassing blijven.
Echt een reden hebben we niet hiervoor, maar we vinden het wel spannend zo.

groetjes
 
Hoi Renske,

Wij wilden wel weten wat het wordt. Waarom? We hoorden verhalen dat je bij de bevalling veel meer bezig bent of de baby gezond is en dat het geslacht dan toch meer  van ondergeschikt belang is. Met 28 weken hebben we een pretecho gedaan en wij waren toen heel nieuwsgierig  en hebben het toen dus gehoord. Voor de omgeving houden we het wel geheim en ook de babykamer en kleertjes houden we neutraal. Het is gewoon ons geheimpje....en dat is toch ook wel erg leuk. Maar goed, je hoort verhalen dat ze er toch wel eens naast zitten dus we hebben wel gewoon 2 namen. Binnenkort zullen we het zeker weten!!

Groetjes Alice
 
Hoi Renske,

Wij zijn zwanger van ons eerste kindje en laten volgende week het geslacht bepalen tijdens een pretecho. Aangezien wij geen echo van de verloskundige kregen (haddden 'm via gynaecoloog al  gehad ivm mijn pco)  en we alleen een echofoto hebben van toen ik 8 weken zwanger was, vonden wij het leuk om nog een echo te laten maken. Bij 8 weken is het zo'n friemeltje en bij 11 weken was mijn vriend er niet bij. We wisten niet dat er toen nog een echo gemaakt zou worden in het ziekenhuis en ik was zo stom geen foto te vragen ;-(
We hadden zo iets van dan vinden we het wel leuk om meteen te laten kijken of het een jongen of een meisje wordt. We hebben al namen en hebben het idee dat het dan wat meer gaat 'leven' voor ons en dan kunnen we hem/haar ook al bij de naam noemen. Verder vinden we het ook handig bij het aanschaffen van spulletjes, want zoveel spullen zijn zo jongens- of meisjesgericht.
En een verrassing blijft het toch wel vind ik, want we weten niet wanneer hij of zij precies komt en hoe het bevallen zal gaan. Ook hebben we geen idee hoe hij of zij er uit zal zien en daar zijn we erg nieuwsgierig naar.

groetjes,
Jackje
 
Terug
Bovenaan