Wie wil weten wat het wordt???

Hoi hoi,

Wij willen het ook heel graag weten. Ik ben nu 17 weken zwanger van mijn 1e kindje. Heb 3 echo's gehad en bij de laatste heb ik gevraagd of ze al kon zien wat het zou worden. Ze vroeg wat ik hoopte dat het zou worden. Toen ik vertelde dat ik had gedroomd dat ik daar lag en dat ze tegen me zei; het wordt een meisje" zei ze nou daar kan je best gelijk in hebben, kom 5 augustus maar terug dan weten we zeker wat het wordt... ik vind het zo spannend! Ik verheug me al helemaal op een meisje... heb nog niet echt veel gekocht want ik hou nog al van leuke merkkleding dus toch nog even afwachten tot 5 augustus.   Rond die tijd wil ik ook graag een 4d echo en een video laten maken.

Nou meiden succes met jullie zwangerschap en natuurlijk met dat kleine hummeltje in jullie mooie ronde buikjes!

Liefs,
Wendy
 
Hoi,

ik wilde heel graag weten of ons kindje een jongen of een meisje is. Maar mijn man wil het pas weten als het daadwerkelijk geboren word.

Aangezien ik mijn mond niet dicht zou kunnen houden als ik het zou weten, hebben we toch besloten om het niet te willen weten. Ik ben gewoon nieuwsgierig en erg ongeduldig. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik het zou willen weten.

Op 13 juni jl. hebben we een pretecho laten maken. We hadden toch maar gezegd dat we niet wilden weten of het een jongen of een meisje is. Maar ik had wel tegen mijn man gezegd, mocht ik  toch zien wat het is, kan ik niet beloven dat ik mijn mond houd. Maar helaas, de kleine zat de hele tijd dubbel gevouwen (met zijn/haar beentjes rechtop tegen zijn/haar gezichtje). Dus heb ik niets kunnen zien en moet ik toch geduldig afwachten, wat is dat toch moeilijk.

Maar ik denk wel, als we het zouden weten of het een jongen of meisje is, dat de kans groot is dat wij ons  verspreken tegenover familie. Nu praten we constant in de "hij" vorm. Mocht het een meisje zijn, denk ik dat je toch gaat praten in de "zij" vorm.

Groetjes Monique (29 wk)
 
Hai, ik wil het echt graag weten!!! Ben nu 27 W 2 d zwanger en heb sinds ik 20 weken ben 3 echo's gehad. Ze zeggen dat het vanaf 20 weken te zien is, maar bij mij kon ze het echt niet zien bij 20 W. Dus dacht ik bij 24 weken herkansing, maar toen was het te druk en kon er niet naar gezocht worden. Kan gebeuren. Maar toen ik voor de echo van 27 weken ging, was ik er toch van overtuigd dat ik het te weten zou komen. Al 2 dagen zenuwachtig en wat denk je: we hebben gekeken en gezocht, maar ze durfde het nioet te zeggen. Ze wist het echt niet zeker... Weer 3 weken wachten! Ik plan al drie keer in dat ik na de gyneacoloog tijd heb om de stad in te gaan voor echte j/m kleertjes, maar die heb ik dus nog steeds maar niet gekocht..
Ik wil het wezentje dat in m'n buik zit gewoon graag beter leren kennen en er zoveel mogelijk vanaf weten.
Mikky
 
Hallo Dames,

Wij willen ook graag weten wat het wordt. Bij de oudste, die nu 5 is, wist ik het niet. Nu lijkt het me leuk om het wel te weten. Voor mij blijft het toch nog een verrassing hoe het kindje eruit ziet etc. Plus ik ben zooooo ontzettend nieuwschierig! hihi Mijn vriend lijkt het ook wel handig met het uitzoeken van de naam. Toch wil ik de babyspulletjes een beetje neutraal houden, ik heb namelijk al met falilie meegemaakt dat ze een meisje zouden krijgen, zelfde verhaal ook alles rose enzo en bij de bevalling bleek het toch...jips een jongentje. Ze waren er hartstikke blij mee mja die babykamer en de rest moest toch echt opnieuw. Ik ben dus iets voorzichtiger.

Liefs Stuiterbal
16w1d
 
Voor mijn gevoel dit alles te maken met het ongeduld van huidige rvuchtbare generatie.

Bij wijze van spreke zoeken we voor de eisprong al naar signalen van
het zwnager zijn,in ieder geval worden er door heel wat vrouwen al voor
de NOD tig testen tegenaan gegooid, wordt ieder gevoel uitvoerig
bestudeerd. Dan volgt een positieve test, soms dus al voor die NOD en
dan kan men niet wachten op de eerste echo. Het liefst al met vijf
weken, maar helaas dan zien we nog niets. Veel vrouwen moeten wachten
tot 12 weken voor een echo en dat staat ze helemnaal niet aan.



Tja en dan wil je natuurlijk met 15 weken al weten wat het is.



Natuurlijk is dit wel erg overdreven, maar voor sommige vrouwen komt
het wel in de richting. Hee ik veroordeel niemand hoor, ik doe zelf ook
vrolijk mee. Van mijn jongste twee wist ik ook dat het meiden zijn (wat
wordt het?, het is wat is het?)

Ik had zoveel echo's gehad het kon gewoon niet missen en tja die dame die de echo maakte versprak zich beide keren)



Bij mijn vorige zwangerschap wilde we het niet weten (overigens van een
andere partner dan dat de eerste twee zijn), na negen maanden zou vroeg
genoeg zijn. Tja en na de geboorte met 18 weken wisten we het toch
helaas veel te vroeg.



Nu ben ik weer zwanger en ik wil niet weten wat het is. Ik wil het één
keer meemaken dat je op dat moment te horen krijgt het is een.... en
wennen aan de naam, ach dat doen we dan wel na de geboorte.



Miep

 
Hallo allemaal,

Ik wil ook ontzettend graag weten wat het wordt, en waarom? Omdat alles uitwijst dat het een jongen zou moeten worden. Testen met een naalt, test op internet en het moment van de bevruchting want wij hadden net sex gehad voordat ik mn eisprong had (dat voelde ik). En de mannelijke zaadjes zijn het snelste.
En ten stotte is het een ontzettend drukke baby, ik voel hem/haar bijna continu. Terwijl ik nog maar net 18 weken zwanger ben,en mijn vriend kan het ook al goed voelen,zo hard schopt het.

Bij mijn vorige zwangerschap, kwam uit de test met de naald dat het meisje zou worden.
Later bij een echo bleek dus ook dat het een meisje werd.
Ik vond het nog steeds een verrassing want je weet toch niet hoe de baby er uit zal zien en op wie het zal lijken, of het haartjes heeft, ik vind de bevalling toch een verrasing,de eerste kennismaking met je baby!!

Over ruim 2 weken krijg ik een screenings echo omdat ik zelf spina bifida heb, en dat is erfelijk. Maar ik ga er vanuit dat alles goed is mijn dochter is ook kern gezond. Maar als ze dan kunnen zien wil ik het toch graag weten of het dan ook echt een jongetje wordt.
Het maakt me in principe niet uit wat het wordt maar je stelt je eigen er op in en je kunt bijna geen neutrale dingetjes meer krijgen voor baby`s dus je moet het eigenlijk al een beetje weten.

Groetjes, Ris
 
Wij willen erg graag weten wat ons 4e kindje is..Na 3 zoons zijn we natuurlijk erg blij en trots op nog  een jochie, maar ik spring een gat in de lucht als het een meisje is! Ik ben nog maar 14 weken op weg dus moet nog even geduld hebben voor we een echo laten maken. Ben er wel erg mee bezig in m'n hoofd! Verder moet iedereen het natuurlijk lekker zelf weten, een verrassing is ook leuk.
 
Terug
Bovenaan