Wie wilt het geslacht weten??

Hai Meiden,

Wie van jullie wil straks het geslacht weten??

Over 3 weken kan ik al een echo afspraak maken om het geslacht te bepalen..
Ze doen dat tegen woordig al met 16 weken..!!
Ik wacht nog even af met die afspraak omdat ik ws ook rond die tijd een echo in het zieken huis krijg en dan vraag ik wel even of zij tussen de benen spieken!!

Ik wil het -zeker weten- niet weten. Het moet voor mij een verrassing blijven. Mijn vriend twijfelde er nog over maar zou het ook moeilijk vinden zo lang zn mond te moeten houden tegenover anderen (want dan wilde hij dat alleen wij het zouden weten). Maar aangezien ik het niet wil weten sluit hij zich daarbij aan, dat vind hij ook prima.

heej!

Ik heb het bij de vorige twee niet willen weten...dat was zo'n bijzonder moment net na de bevalling!! Dat is ook de reden waarom ik het nu weer niet wil weten, al vind ik het steeds moeilijker worden..ik heb natuurlijk alleen maar meiden en het zou praktisch gezien dus wel handig zijn als ik weet wat het wordt. (voor een jongen heb ik echt geen kleren..) maar ik hoop toch dat ik mn nieuwsgierigheid kan bedwingen, alleen al voor het moment na de geboorte!
Liefs, Marcia

Haha..wat knap van jullie!! Ik kan niet wachten tot ik weet wat het is..Ik wist het bij al mijn meiden en ik vond het juist zo bijzonder dat ik al echt met de naam naar het kindje sprak..

Leuk, dat iedereen weer zo anders er over denkt!!

Wij willen graag het geslacht weten, ik denk dat ik het al weet hoor haha
Maar de naam houden we voor ons 2en, als het me lukt haha, want we hebben natuurlijk een meid van 6 die heel goed kan praten.

Wij willen het ook wel weten. Iedereen mag het dan gewoon weten (wil namelijk ook een babyshower houden) alleen de naam blijft ons geheim.

En oja, wij willen met 19 weken dan een echo laten maken. Als het dan niet met de 20-weken echo kan, dan een pretecho. In week 19 ben ik namelijk jarig, en met mijn verjaardag willen we het dan iedereen bekend maken :)

Ik wil het niet weten mijn vriend wel... Hij is van de praktische kant, naam bedenken spullen kopen babykamer inrichten :). Ik ben meer van het hopeloos romantische en helemaal overwhelmed na de bevalling ooooooooooooo een.....? Maar waarschijnlijk wil ik het als hij het weet ook weten, we zijn beide de ouders en ik zal waarschijnlijk al veel dingen bepalen omdat het in mijn buik zit dus dan gun ik hem dit ook wel haha. Met de 20 weken echo gaat hij vragen of ze kunnen kijken en het alleen aan hem vertellen, omdat ik het dus in eerste instantie niet wil weten. Maar dat leid tot onuitstaanbare situaties met een dan zo blij als een kind volwassen vent in huis die liedjes gaat zingen als ''i know something you don't know..'' Dus dan weet ik het waarschijnlijk binnen 5 seconden!

Terug
Bovenaan