Wie wilt het geslacht weten??

Hiiiii Vrouwke,
Wij willen het niet weten. Het is al een verrassing dat het toch nog is gelukt na 3 jaar. Dus willen we ons ook op het moment zelf laten verrassen.
Bij de eerste wisten we het wel en dat vond ik best jammer. :)
X

Wij hebben ook zin om het te weten.... bij de bevalling :)
Ik vond het bij de eerste ook zo leuk om het niet te weten totdat die er eindelijk was... (ook al is het minder praktisch) dus wij wachten nog een week of 31 :) haha!!

Ja ik wil het zeker wel weten!!! Ben nu al ongeduldig. Maar mij vriend twijfelde eerst, maar nu wil hij het ook weten. Kleuren voor de kinderkamer zijn al uitgezocht ( voor beide) en de namen ook al ( bijna zeker), dus willen we toch wel graag ons ergens op kunnen instellen. Heb er zoveel zin in!! met 16 weken al? Wauw, dan kan ik het over 5 weken dus al weten??? Super!

Wij willen het ook weten, ook omdat het praktische is maar ik vind het ook leuk!De naam staat al vast en daardoor heb je ook een bizondere band met je kindje in je buik,
xx

Bij onze eerste wisten we het niet, maar had ik tijdens de zwangerschap z'on sterk gevoel dat ik 'zeker' wist dat het een jongetje zou gaan worden.
Toen Sam geboren was, vroeg de vk of ik wou weten wat het was, ik zei dat hoeft niet want ik weet al dat het een jongen is.
En dat klopte ook.

Ik ga er nu niet vanuit dat ik weer een helder inzicht heb, dus we willen graag bij de 20 weken zien welk geslacht ons kleintje heeft.
Vanwege praktische overwegingen en ook omdat ik het zo leuk vind voor onze nu nog jongste om te weten of hij een broertje of zusje krijgt.

Wel erg leuk om te lezen hoe iedereen tot een beslissing komt en bepaalde argumenten voor de 1 betekend het niet te willen weten en voor de ander juist om het wel te weten.
Wat zit de mens toch prachtig in mekaar.

Terug
Bovenaan