Wie wilt het geslacht weten??

haha lientje, dat is ook echt iets wat mijn man zou kunnen doen!!
maar wij willen het beide zeker weten, liever gister als vandaag zeg maar..
@marinde met 16 weken al?? doen ze dat bij jou omdat je een tweeling krijgt of ook over het algemeen?? want dan wil ik dat ook!!!

Just mi....Ja je kan gewoon een afspraak maken bij de echo praktijk..bij ons kost dat dan 35 euro en dan kunnen ze het echt al erg goed zien...2 mensen in mijn omgeving hebben het zo vroeg laten doen..

Vanaf 14 weken kan het tegenwoordig al gezien worden, maar vanaf 16 weken kunnen ze pas iets met zekerheid zeggen. Hoewel zekerheid natuurlijk ook weer een begrip op zichzelf is.

Wij willen het ook weten, ben al aan het aftellen! Nog 7 weken haha! En dan gaan we het ook gewoon vertellen, dat kan ik toch niet voor me houden. Wel spannend, ik heb het idee dat het een meisje wordt en mijn man denkt een jongen, ben benieuwd wie er gelijk heeft :)

ik wil het weten omdat ik dan weet of ik de spullen van mijn dochter kan wegdoen of dat ik alles nog bewaar.bij mijn 1e wist ik ook niet wat het werd en we waren er van overtuigd dat het een jongentje was.mijn dochter ging dus in een blauw jasje het ziekenhuis uit haha.toch was het wel een hele verassing dat het een meisje was .ik kan er nu wel hard om lachen.dat is ook wel weer wat waard.
suc6 met de twijfelaars onder ons ;-)

Wij willen het wel weten al weten we het waarschijnlijk al.
Het klinkt raar maar mijn man kan het zien aan iemand ogen.
Bij onze vrienden kring heeft ie het nog niet fout voorspeld grappig he.
Maar we willen natuurlijk wel een bevestiging hebben.
Want je zult net zien dat ie het bij mij fout heeft hahahaha.

@lientje, dat had ik nou ook.... en nu we dan eindelijk toch besloten hebben het wel te willen weten, kan ik niet wachten

al is het wel dubbel

ik wilde het niet weten, dus bij de 1ste niet
nu lijkt het allemaal zoveel makkelijker... en dat is eigenlijk waarom ik het niet zou willen weten, dubbel

heb jongens spullen liggen die weg kunnen als het een meisje is, kinderkamer andere kleur net als bugaboo

vind het wel leuk om eindelijk wat meer gericht jkeur te gebruiken..

we hebben nog een week of 5 ;-)

Terug
Bovenaan