wie woont er omg. Nieuwegein / Vianen?

ben ff nieuwsgierig... Ik las wel ergens dat in de provincie Utrecht een aantal mama's wonen maar ik las dat niemand bij mijn uit de  buurt komt. Dussssssssss, bij deze... wonen er mama's omgeving Nieuwegein / Vianen?

Ben benieuwd...

liefs
di silva

Hé Yvette, ik vindt het altijd wel grappig als ik jouw naam en de naam van de kindje zo bij elkaar zie staan. Ik heb namelijk bij een tweeling in de klas gezeten op de middelbare school en die heetten ook Yvette en Maxime! Hetzelfde als bij jullie dus, maar dan anders... haha

Groetjes, Marloes.

Misschien een idee om binnenkort een keer met zijn allen naar Ballorig in Houten te gaan. Natuurlijk ook degenen die niet in de omgeving wonen en meewillen.
De vorige keer was Marissa helaas op het laatste moment ziek geworden (ooronsteking) en konden we dus helaas niet mee, maar het leek me wel erg leuk om Marissa met de andere kindjes te zien spelen.

Das leuk om te lezen dat er mama's wonen in de buurt.
Ikzelf woon in Vianen en kom veel in Nieuwegein, Houten en Culemborg.
Ik woon hier een paar jaar en ken geen moeders met hele kleine kinderen hier. Alleen moeders met al schoolgaande kinderen en pubers. Ook leuk om mee te spelen maar het lijkt me voor Enzo leuker als hij andere kleintjes kent van ong. zijn leeftijd (Enzo is nu 17 mnd. oud)

Het lijkt mij in elk geval een heel leuk idee om naar Ballorig in Houten te gaan! Ik vindt het leuk om elkaar eens te zien en dan kunnen de kleintjes ook gezellie met elkaar spelen. Enne... tis lekker overdekt daar. Een buitje of zon, alles is ok, ha ha ha

liefs
di silva

Terug
Bovenaan