wie woont er omg. Nieuwegein / Vianen?

hoi hoi,

ik heb ook de data's doorgelopen en kan:
19 ,22, 26, en 29 februari
op de dinsdagen pas ik wel altijd op de 3 dochters van m'n schoonzusje, maar dat is vanaf dat ze uit school komen ( 1500uur) dus dat hoeft geen probleem te zijn :)
tenminste neem aan dat we in de ochtend gaan ivm met de middagslaapjes...

groetjes stephanie

Hai, Ik heb even een nieuwe topic geopend, misschien willen andere mama's die niet direct in de omgeving wonen ook wel mee.

Voorlopig komt 19 februari en 26 februari uit de bus dat iedereen kan. We zullen wel ff zien wie er nog mee gaan, gezellig.

hoi hoi

ik kan de 26e!
De 19e heb ik 's morgens een afspraak, en ik weet niet tot hoe laat dat duurt.

Ik zal het ook in de andere topic aangeven.

liefs
di silva

In het andere topic werd geschreven dat er 1 maart ook een bijeenkomstje plaats vind in Veenendaal. Op zich is dat ook niet zo ver hiervandaan. Het lijkt mij ook wel leuk daarheen te gaan alleen is dat volgens mij op een zaterdag. Wat zullen we doen? toch voor een datum kijken om naar Houten te gaan, of zeggen julie van wij willen anders ook wel naar Veenendaal?? Ik hoor wel wat jullie vinden, mij maakt het niks uit, ga ik toch gewoon 2 keer

Hihi, weet nu niet meer in welk topic ik moet typen. Maar doe het voorlopig gewoon maar weer in deze. Als ik het zo even snel zie, kan iedereen die heeft aangegeven mee te willen wel op 26 februari. Zullen we die voorloopig aanhoudendan? en dan smorgens?
Tijdstip maakt mij niet zo veel uit. Ik hoor wel weer.

Groetjes Bianca. mv Marissa.

Terug
Bovenaan