wie woont er omg. Nieuwegein / Vianen?

ook mij lijkt het een keer leuk om mee te gaan,
Anouk is van 08-07-2006..
ze heeft ontzettend veel nichtjes/neefjes maar ook allemaal ouder als haar,
voor mijzelf lijkt het me ook erg leuk om mensen te ontmoeten uit deze omgeving aangezien ik hier nu pas zo'n 2 jaar woon
( m'n hele leventje in Arnhem gewoond en nu in een boeren dorpie )
 dus ik wil zeker wel mee als de datum en tijd gunstig zijn..vindt het wel een beetje eng hoor hihihihi..weet het jullie bijten  niet als het goed is hahaha..

groetjes Stephanie

Ow wat leuk dat er meer mee willen naar Ballorig. En allemaal zo'n beetje van dezelfde leeftijd als Marissa. Gezellig.
Ik kan zelf op een dinsdag of een vrijdag. Maar in het weekend mag van mij ook wel.

Enne Stephanie: het is inderdaad best wel spannend nieuwe mensen ontmoeten, maar bedenk: niemand kent elkaar (tenminste: ik ben ook nog nooit naar een bijeenkomst geweest) en als de kindjes leuk aan het spelen zijn, heb je niet eens in de gaten dat je mekaar niet kent.

Ik woon wel niet in NIeuwegein, maar wel in Utrecht: Veenendaal. Als jullie een keer naar Ballorig gaan ga ik graag mee. Lydia is van 21 juli. Ik kan alle dagen behalve op vrijdag de komende 2 maanden.
Groetjes, Rianne

Tis inderdaad heeeeeeeeeel spannend (ik ben wel een schijterd, ha ha ha) maar het lijkt me heel erg leuk!!

Ik kan op alle doordeweekse dagen (de weekenden kan ik nooit) en ik denk zelf ergens in de ochtend? "s middags slapen de meeste kleintjes, denk ik??!!

liefs
di silva

Voordat het topic van het forum verdwijnt, zal ik dan maar ff een paar data's voorstellen;

Dinsdag 19 februari
Vrijdag 22 februari
Maandag 25 februari
Dinsdag 26 februai
Vrijdag 29 februari

Zulen we kijken of een van deze data gaat lukken, kunnen we altijd nog andere data doornemen als niemand kan.

Ik hoor het wel, groetjes Bianca mv Marissa.

Terug
Bovenaan