Wie woont in de buurt van Rhenen (Utrecht) ??

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Wie woont in de buurt van Rhenen (Utrecht)?
Ik moet er misschien binnenkort in de buurt zijn om iets op te halen en het is natuurlijk altijd leuk als ik er een "koffieleut-date"  achter aan kan plakken hahahaha.. het is namelijk een uur rijden voor mij (en Kay..).

ik hoor het wel!

Esmé mv Kay

Ha Esmé,

Nou, in de buurt is wel erg royaal genomen......... Maar misschien ligt het op je route terug naar huis (soort van dan). Dus als je zin hebt om naar culemborg te komen: op woensdag en vrijdag staat de koffie/thee klaar hoor. Leuk hoor, jij en Kay zijn welkom (en anderen ook die daar zin in hebben)!

Groetjes,
Susan

Enne, je bent welkom hoor! Lijkt me leuk je eens te ontmoeten. En Lydia vindt het altijd erg leuk als er andere kindjes komen spelen bij haar in haar nieuwe vissenspeelhoek.
Groetjes, Rianne en Lydia

Als je nou bij Hoevelaken rechtsaf gaat, dan kom je vast wel bij Scheveningen in de buurt uit , ik heb hier nog een kippepakje voor je liggen, kan je dan mooi meteen meenemen

En een lekker broodje speklap gaat er wel in toch?

Groetjes van Cissy

Hey Cissy,

Of jij gaat bij Hoevelaken de andere kant op.. zit je bijna in Culemborg (uhhh...). Spreken we met z'n allen af  haha.

Ik moet nou toch echt eens aan het werk haha

Susan

Hey!

Rhenen ligt aan de ene kant van de brug, opheusden ligt aan de andere kant van de brug...
Laat maar weten als je langs wilt komen, gezellie! Mijn nummer heb je al, hahaha!

-X- Marieke

Susan en Marieke, jullie zijn hier ook welkom hoor! Maken we er gewoon een minimeeting van! Ruimte zat hier in huis, en Lydia heeft sinds van de week een eigen speelkamer/hoek van 3x3 meter, daar passen wel een paar vriendjes bij in... En anders spreken we toch gewoon bij de Mac in Ochten af, he Marieke?
Groetjes, Rianne en Lydia

Terug
Bovenaan