Wie woont in de buurt van Rhenen (Utrecht) ??

whahahahahaha sorry met de tractor, daar moest ik wel ff om lachen!

Jenneke

Het was meer dat ik daarna ging douchen en eens bij mezelf zat te rekenen...Wat moet je anders doen onder de douche?  Ben gistermiddag nog naar Rhenen geweest, maar ook daar waren de badstof rompers maatt 86/92 uitverkocht bij de Hema  en ik had er geen 22 minuten voor nodig...
Groetjes, Rianne en Lydia

Hey Esmé

Je kan natuurlijk ook altijd ff een bakkie bij ons in Spakenburg komen drinken.!!! Lijkt me wel heel erg gezellig!

Liefs Esther

Hey Esmé

Je kan natuurlijk ook altijd ff een bakkie bij ons in Spakenburg komen drinken.!!! Lijkt me wel heel erg gezellig!

Liefs Esther

Hey!

Zeg, als het voor zoveel meiden lekker dicht bij Rhenen is, mogen ze uiteraard die dag ook gewoon bij ons langskomen hoor... ( zie hier een blink-smiley.... hij pakt niet!)
Ik laat de datum anders wel een keer weten en dan mogen jullie zelf beslissen of jullie deze kant op komen!

-X- Marieke  

Zal de datum zo snel mogelijk laten weten Marieke, die mevrouw moet nog antwoord geven op mijn   email,.. Hopelijk kan ze morgen al hihi... Wel leuk als er meerdere komen haha..

Esmé mv Kay

Leuk! Alleen  morgen kunnen wij niet want dat is de enige dag in de week dat wij niet kunnen omdat Lydia dan naar het KDV gaat
Groetjes, Rianne en Lydia (die best graag met een paar leuke knullen wil spelen)

Terug
Bovenaan