Wie woont in de buurt van Rhenen (Utrecht) ??

Hoi mama's,

Bedankt voor jullie gastvrijheid!! Lief dat overal de koffie klaar staat!
Riannette en Susan is beide een half uur rijden nog, Cissy is op die route  veeeel te ver weg maar daar kom ik hoe dan ook (bel je straks effe) en Marieke is een klein kwartiertje!

Buiten het feit dat ik nog steeds eens naar Marieke's nieuwe huisje (icl dikke buik),en ik niet wist dat het zó dichtbij was , zal ik aansluitend daar een bakkie gaan doen.

Marieke, sms je zo!

De rest van de mama's wil ik ook snel eens (of weer) zien hoor!! Hier ook lekkere koffie!!

Esmé mv Kay

Nou, veel plezier in Opheusden! Tja, keuzes maken als je zo populair bent haha.

Enne, ben je nou alweer wakker??

Groetjes
Susan

Ehm, denk dat je dan niet goed op de kaart hebt gekeken, ik woon op 5 minuten van Rhenen af, zelfde kant vd brug...
Maar veel plezier bij Marieke.

Populair??? Haha,.. Mocht ik willen!!!

Ik lag er om 9 uur in en werd weer wakker om 11:30 uur.. Biologische wekker met dat vervelende daglicht. Lig nog in bedje hoor.. dacht pak even de pc en van dat lezen wordt ik wel weer moe en dan pik ik nog een uurtje mee. Straks lekker met Kay naar het werk van mijn vriend waar kerstmarkt en eten is. Dus wordt weer druk dagje zo hahaha..

Esmé mv Kay

@ Riannet

Dit staat er op de anwb routeplanner;

snelste route over 9,7 km
in ongeveer 22 minuten

VanRhenen

NaarVeenendaal

Ik ben er niet bekend dus type het maar gewoon in..

Kom ik de volgende keer toch gezellig naar jou?!
Moeten maar weer snel een meeting regelen!

Ik heb het nooit zo op routeplanners, die klopppen hier in deze regio meestal niet...En het scheelt waar je zit in Veenendaal, wij zitten tegen Rhenen aan: de keukenboer op 3 min fietsen zit al in Rhenen. 22 minuten is wel erg lang voor 9 kilometer bedenk ik me nu opeens, is zeker voor als je op de fiets gaat.
Maar we zullen elkaar vast nog een keer ontmoeten.
Groetjes, Rianne en Lydia

20 minuten voor 10 kilometer is 30 kilometer per uur...  Terwijl het allemaal 80km weg is... rare jongens, daar bij de ANWB...Of wou je met de tractor komen?
Groetjes, Rianne en Lydia

Terug
Bovenaan