Wie woont ook in het buitenland?

Hoi Meiden,

Leuk om te horen hoe jullie alles beleven! Dank jullie wel voor het beantwoorden van AL mijn vragen  Het waren er nogal wat.

Duits meisje: ja, je kan zwanger worden hoor tijdens borstvoeding. Het is een fabeltje dat borstvoeding goede anti-conceptie is! Ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt.
Ik doe hier ook veel dingen samen met die kleine meid. We gaan 1 dag in de week naar de "Playgroup" en 1 dag in de week naar peuter gym. Allebei erg leuk. Ik ga ook twee ochtenden in de week sporten en dan gaat zij naar de creche op de sportschool. Dat vindt ze helemaal geweldig! Daar leert ze ook veel engels want dan ben ik er niet bij.
Wat leuk dat je Duits praat tegen julie kleine meisje. Wij praten thuis Nederlands met haar want ik wil wel dat ze haar nederlands behoudt. Zodra ze naar school gaat enzo dan zal ze veel meer engels spreken en dan zal het moeilijk worden om haar Nederlands vast te houden.

Ponoka: wat bijzonder zeg hoe jij zo in Canada terecht bent gekomen! Fijn dat je een beroep hebt wat je bijna overal uit kan oefenen! In bijna elk land is daar wel vraag naar. Wij zijn nu bijna een jaar bezig en ik heb in november vorig jaar een miskraam gehad. Sinds die tijd ben ik er enorm mee bezig geweest. Het was zelfs zo erg dat ik twee keer een soort van schijnzwanger ben geweest. Sindsdien doe ik het ook rustig aan en we zien wel. Ben sindsdien wat relaxter onder alles en dat voelt een stuk beter. Als het komt dan komt het wel.

Tot snel weer!
Dile

Hey meiden,

Hoe is het bij jullie nog wat spannends gebeurt???
Wel leuk om te lezen dat het zo anders is dan in Nederland, zelfs voor ons en wij wonen een kwartier van Nedeland af moet je nagaan!!!

Voel mee nu al een dikke week toch wel wat anders dan anders, licht duizelig en misselijk en veel plassen, ben daar ook wel een beetje onzeker over!!! Vannacht om 3.30 nog een test gedaan maar negatief natuurlijk!!!
Dus niet zwanger, maar wel gek allemaal!!!
Wacht nu maar ff met de volgende test tot eind deze maand als ik nog niet de menstruatie heb gehad!!!!
Als er nieuws is horen jullie het als eerste!!

Liefs Sandy

Hey meiden,

Dacht ff naar boven zetten!!!
Hoe is het bij jullie allemaal???
Hier nog steeds geen ongi, dus maar afwachten!!!

Liefs Sandy

Hoi allemaal,

ik ben 23 jaar en won sinds 7 maanden in denemarken. We zijn verhuist omdat hier ook de prijzen en lezen beter en socialer is. Mis mijn familie wel hoor. Wij zijn bezig om een socialleven op te bouwen, dus heb het af en toe moeilijk dat ik niet zomaar bij een vriendin op de koffie kan!
wij hebben een zoontje die word 13 september 2!
we zijn net begonnen voor een tweede!
Mijn not is 17 juni!
Nog even wachten dus, wat ontzettend leuk om andere zo ook te spreken

groetjes Dimka

Terug
Bovenaan