Wie wordt er ook zo moe van mensen die zeggen: denk er niet teveel over na!

Hoi allemaal,

ben net terug van de gynacoloog voor alweer een folikelmeeting.
Hij vertelde me dat dit de laatste was en dat ik volgende maand de hsg krijg.
Stond al gepland voor deze maand maar ja er was geen plek.
Dus maandje wachten.
4 dagen na de eisprong had ik 2 hele kleine druppeltjes bloed verloren dus we dachten aan een innesteling.
2 dagen daarna weer beetje rozige afscheiding.
Maar wel voorzichtig met het denken van nu kan het misschien lukken.
Toen kwam de menstruatie.
Maar die was niet zoals anders.
donderder van kleur en maar 1,5 dag.
En ik zag geen baarmoedervlies ofzo.
Dus we dachten misschien nog een kansje.
Maar net bij de gynacloog zat er wel weer een nieuwe folikel die bijna op springen staat dus niet zwanger.
Dus helemaal zekerheid hebben we en volgende maand de hsg.
Daar zal ik me maar op gaan voorbereiden.
Misschien dat het niet nodig is als het deze maand wel lukt.
Dat hoop ik dan maar want zie er erg tegenop.
Maar we wachten nog maar af en mogen nu weer gaan klussen.
Ooit komt onze tijd ook wel.

groetjes fanny

Hallo;

Ik zit nog niet zolang op deze site en zal me dan ook eerst voorstellen!
Ik ben Marie, 24 jaar (bijna 25)  en al 6 1/5 jaar gelukkig mt mijn verloofde Wim,
we wonen 4 jaar samen en zijn nu een 1 jaar bezig om een kindje te krijgen, bij mij kriebeld het al heel lang maar wilde eerst mijn school afmaken en een aantal jaren werken!
Ik werk alweer 2 1/2 jaar in de gehandicaptenzorg, wat ik erg leuk vind! Ik was vorig jaar erg betokken bij de zwangerschap van mijn beste viendin en mocht ook bij de bevalling zijn, erg bijzonder! Ook was ik erg betrokken bij de zwangerschap van mijn nicht en het begon steeds meer te kriebelen. Uit eindelijk hebben mijn vriend en ik vorg jaar juni beslotten om mijn spiraaltje er uit te halen!Ik ben er wel erg mee bezig en kijk ook steeds naar programa's over kinderen en naar baby spulletjes! Dus ik baal enorm als ik weer ongesteld ben geworden en dan hoor je om je heen dat er zoveel mensen van mijn leeftijd zwanger zijn! Ik ben nu bezig om mijn cycles op papier te zetten doomiddel van s'morgens te temperturen! Daamee willen we dan naar de dokter als het in ieder geval dan nog niet raak is! Dus eigelijk willen we in juni naar de dokter dan zijn we precies een jaar bezig! Bij mij weten alleen mijn moeder,zus, beste vriendin en ogeen vriendin die in hetzelfde schuitje zit dat we er mee bezig zijn! Ik wil niet dat te veel mensen er vanaf weten anders ben je er nog meer mee bezig want dan krijg je steeds vragen! Dit is mijn verhaal, ik wil graag met mensen in contact komen die hetzelfde mee maken en wil graag tips!

Ik wil iedereen sterkte wensen, liefs Marie

Hoi Meiden,

owww wat herkenbaar jullie verhaal en als je iets graag wild dan ga je er voor dus ook wij wij zijn al wat verder dan jullie en zitten al in het medische trajeckt wat erg moeilijk is soms zo wel lichamelijk als geestelijk doet het wel erg veel met je en zijn dan ook 11maanden met onderzoeken bezig geweest waat uit is gekomen dat de oorzaak bij mijn ligt en wel vijandigslijm waat ik tegen over me mannetje soms erg schuldig om voel maar kan er ook niks aan doen had het ook liever anders gehad maar een kindje op de natuurlijke weg is niet voor ons wegelegt en hebben gisteren dan ook onze 4e IUIgehad en tuurlijk ben je er mee bezig kan ook niet anders toch meiden iedere dag word je weer met de neus op de feiten gedrukt en zie je zwangere dames kleine kinderen wandelende moeders dus je zo vreemd is het niet ik word ook moe van mensen die je niet begrijpen en die simpel weg zeggen je bent er te veel mee bezig of ga lekker op vakantie dat hebben we gedaan allemaal heeft het niet geholpen helaas meiden ga er voor iedereen heeft het recht op een wondertje met of zonder medische molen wil jullie allemaal heel veel succes wensen

Gr
Monique

Terug
Bovenaan