Wie zijn er allemaal alweer zwanger?

Hoi,
Leuk om te lezen dat sommigen alweer voor een tweede gaan.
Groetjes,
Floor (mv Veerle 28 mei)

Ik heb absoluut geen idee wanneer ik weer kan testen. Ik geef bv en ben nog niet ongesteld geweest. Heb dus geen idee hoe ver ik kan zijn, maar de testen zijn tot nu toe negatief.

Ik ga maandag weer testen en als die negatief is bel ik de huisarts. Dat heb ik met de assistente afgesproken. Grote kans dat ik dan doorverwezen word voor een echo. Bij Lotte heeft het ook lang geduurd voor er een positieve test was, dus daar laat ik me niet door afleiden. Ik voel me super zwanger en heb allerlei kwaaltjes die ik alleen maar heb gehad toen ik zwanger was van Lotte. Dus het blijft afwachten. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes, Marisa

Hallo allemaal,
ikke ben ook weer zwanger. Mijn zoontje is van juni en heb vandaag test gedaan, rond 4aug uitgerekend!
Dan is mijn zoontje 14maanden!!!!
Ben nu nog ff onder andere naam ingelogd en niet onder mn 'oude login naam', flauw hé?
haha..

Gr. Trotse MAM

Hai,
2 januari hebben we de eerste gesprekken op de ivf-afdeling weer. In eerste instantie om te kijken of er uberhaupt nog eitjes te vinden zijn omdat ik in de vroege overgang bleek bij de ivf waar onze dochter uit is geboren. (onze dochter is een wonder want de kans dat ik nog zwanger zou worden was 0.000000000000000000000000001) Onze wens was en is 2 kids maar de helft van onze tweeling heeft het helaas niet gered dus we hopen dat het nog een keer mogelijk is om zwanger te raken. Ik moet wel eerlijk zeggen dat als we een keus zouden hebben we nog even zouden wachten met het weer proberen maar helaas hebben we geen tijd te verliezen. Dus mss begin volgend jaar wel weer wat te melden van mijn kant.

x ing

quote: Trotse MAM reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2007 18:48:48'));

Hallo allemaal,
ikke ben ook weer zwanger. Mijn zoontje is van juni en heb vandaag test gedaan, rond 4aug uitgerekend!
Dan is mijn zoontje 14maanden!!!!
Ben nu nog ff onder andere naam ingelogd en niet onder mn 'oude login naam', flauw hé?
haha..

Gr. Trotse MAM

Je maakt me nieuwsgierig. Ben je vaak op het forum te vinden en reageer ik weleens op je berichten?

Groetjes van een nieuwscierige marloes

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2007 19:15:51'));

Hai,
2 januari hebben we de eerste gesprekken op de ivf-afdeling weer. In eerste instantie om te kijken of er uberhaupt nog eitjes te vinden zijn omdat ik in de vroege overgang bleek bij de ivf waar onze dochter uit is geboren. (onze dochter is een wonder want de kans dat ik nog zwanger zou worden was 0.000000000000000000000000001) Onze wens was en is 2 kids maar de helft van onze tweeling heeft het helaas niet gered dus we hopen dat het nog een keer mogelijk is om zwanger te raken. Ik moet wel eerlijk zeggen dat als we een keus zouden hebben we nog even zouden wachten met het weer proberen maar helaas hebben we geen tijd te verliezen. Dus mss begin volgend jaar wel weer wat te melden van mijn kant.

x ing

Hoi Ing,

wat spannend zeg. Het is zo januari. Ik ga voor je duimen. Je houdt ons vast wel op de hoogte?

Groetjes van marloes

Toch raar hoor... Van de week was ik een paar dagen over tijd maar toch ongesteld geworden. Nu is het weer over maar heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld ben...
Ook zijn mijn tepels rete gevoelig en heb ik constant honger.... Misschien toch maar een test tegen aan gooien... wordt hier erg onzeker van. En ik persoonlijk zou het niet erg vinden maar denk dat vriend lief hier even iets anders over zou denken.

Groetjes,

Frieda

quote: fritz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-12-2007 14:15:26'));

Toch raar hoor... Van de week was ik een paar dagen over tijd maar toch ongesteld geworden. Nu is het weer over maar heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld ben...
Ook zijn mijn tepels rete gevoelig en heb ik constant honger.... Misschien toch maar een test tegen aan gooien... wordt hier erg onzeker van. En ik persoonlijk zou het niet erg vinden maar denk dat vriend lief hier even iets anders over zou denken.

Groetjes,

Frieda

He Frieda,

wat spannend zeg. Als honger een teken van zwanger zijn zou zijn (rare zitn ik weet het) dan zou ik waarschijnlijk chronisch zwanger zijn. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan