Wie zijn er allemaal alweer zwanger?

Hoi Frieda,

Ik weet wat je bedoelt, ik eet ook zo'n beetje drie keer zoveel dan normaal. Ik heb het gevoel dat ik blijft eten. Als ik niet misselijk ben natuurlijk...

Groetjes, Marisa

Hoi Marloes,

Ik ga zodra mijn lieve vriendje thuis is toch maar ff een test kopen. Ik vertrouw het niet helemaal......
Vooral de ongesteldheidspijntjes die blijven... dat klopt niet! Heb daar nooit last van dus wie weet!
Het blijft spannend.
Mocht ik wel weer zwanger zijn dan zal dat wel ff slikken zijn... Heb namelijk een behoorlijk zware zwangerschap gehad. En heb tot nu toe telkens gezegd.... Zwanger zijn wil ik eigenlijk nooit meer maar ik wil wel graag een broertje of zusje voor Kyra... Lekker dubbel!
Maar goed... Ik zie wel hoe het loopt...Eerst maar eens testen....

Groetjes,

Frieda

Hai Frieda,
wat spannend zeg, ben erg benieuwd hoe het afloopt!

Nieuwsgierige Marloes....
ik kom veel op het forum en reageer wel regelmatig op onderwerpen. Zelf open ik niet snel een discussie en nee, we hebben niet vaak contact ofzo hoor!
Als t ''bekend'' mag worden, log ik weer lekker met mn oude loginnaam in!
Nu moet ik af en toe uitkijken dat ik niet met mn eigen naam afsluit! ;-)
Gr. Trotse MAM

quote: fritz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-12-2007 16:03:55'));

Hoi Marloes,

Ik ga zodra mijn lieve vriendje thuis is toch maar ff een test kopen. Ik vertrouw het niet helemaal......
Vooral de ongesteldheidspijntjes die blijven... dat klopt niet! Heb daar nooit last van dus wie weet!
Het blijft spannend.
Mocht ik wel weer zwanger zijn dan zal dat wel ff slikken zijn... Heb namelijk een behoorlijk zware zwangerschap gehad. En heb tot nu toe telkens gezegd.... Zwanger zijn wil ik eigenlijk nooit meer maar ik wil wel graag een broertje of zusje voor Kyra... Lekker dubbel!
Maar goed... Ik zie wel hoe het loopt...Eerst maar eens testen....

Groetjes,

Frieda

Hoi Frieda,

ik ben heel benieuwd of je al een test hebt gedaan en wat daar uit kwam. laat je het weten?

Groetjes van Marloes

Hoi,

Ik heb vanmorgen getest en hij was (gelukkig) negatief!!
Ben hier wel blij mee want ik weet zeker dat mijn lichaam een volgende zwangerschap nog niet aan kan.
Die kwaaltjes gaan van zelf wel weg en anders test ik over een paar weken gewoon weer voor de zekerheid... Voor nu.... Lekker veel filet american eten en rose drinken....:)

Groetjes,

Frieda

quote: fritz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2007 14:54:42'));

Hoi,

Ik heb vanmorgen getest en hij was (gelukkig) negatief!!
Ben hier wel blij mee want ik weet zeker dat mijn lichaam een volgende zwangerschap nog niet aan kan.
Die kwaaltjes gaan van zelf wel weg en anders test ik over een paar weken gewoon weer voor de zekerheid... Voor nu.... Lekker veel filet american eten en rose drinken....:)

Groetjes,

Frieda

Hoi Frieda,

gelukkig maar dat de test de uitslag aan gaf die je wilt. Ik heb vannacht gedroomd dat ik weer zwanger was. Badend in het zweet werd ik wakker. Pfff, als ik zwanger zou zijn zouden we moeten verhuizen en de wachtlijsten zijn hier minstens vier jaar. Zeker nu mijn zusje hoogzwanger is van een tweeling vind ik ons gezinnetje wel compleet zo.

Groetjes van Marloes

Hier nog een zwangere. Absoluut niet gepland, maar wel gewenst. Ik hoop inderdaad niet dat er bekenden hier meelezen, zou lullig zijn. Voor degenen die op mijn hyves zitten, graag geen berichtjes plaatsen!!

groetjes Mariska

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2007 15:17:09'));

Hier nog een zwangere. Absoluut niet gepland, maar wel gewenst. Ik hoop inderdaad niet dat er bekenden hier meelezen, zou lullig zijn. Voor degenen die op mijn hyves zitten, graag geen berichtjes plaatsen!!

groetjes Mariska

vergeet ik nog te vragen, maar je hoeveelste zwangerschap is dit? Je hebt toch al drie kinderen of vergis ik me nu?

Terug
Bovenaan