Wie zijn er allemaal in Februari uitgerekend????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
wie van jullie zijn er allemaal in februari uitgerekend??? Ben benieuwd, ik had ook gereageerd op een ander berichtje maar anders kunnen we h'm toch zolang  op deze manier  opstarten???

Hoi Janine,

Nou ikke in ieder geval, 7 februari 2007 volgens de eerste berekening. Zou het leuk vinden om met andere meiden in contact te komen die dan ook ongeveer uitgerekend zijn!

Heitje

hoi, volgens de berekeningen ben ik op 6 februari uitgerekend. Ik zit pas sinds kort op dit forum Ik ben 29 jaar en ben  getrouwd en heb een hele lieve meid van bijna twee. ik vind het allemaal weer heel erg spannend.
ik hoop dat er nog meer meiden zwanger zijn en uitgerend in februari. Ik hoop zowieso dat iedereen met een kinderwens heel snel zwanger raakt!! Ik weet hoe ellendig het allemaal is als het niet wil lukken.(zusje is na ivf zwanger)
an

hoi meiden
nou ik ben ook feb moeder ben 4feb uitgerekend

gr mandy

Hoi Janine,

Ik ben ook in februari uitgerekend( 3 feb).
Ben vanaf vandaag precies 31, en heb een dochter van 7.

Gr. poldergirl

Hallo,

Ik ben hier ook nieuw en op 5 februari uitgerekend

Hallo allemaal,

Ik ben op 7 Februari uitgerekend van ons tweede kindje. Wij hebben al een prachtige meid van nu 1,5 jaar. Ik zelf ben inmiddels 25 jaar, en sinds enkele weken getrouwd.

Groetjes Kasandra

Hallo Allemaal,

Volgens de eerste berekeningen ben ik ook uitgerekend in februari en wel op 1 februari.
Het is mijn tweede zwwangerschap maar vind het ondanks dat toch de eerste periode weer erg spannend!
Ik ben 33 en moeder van Thijs (1 mei 3 jaar geworden).
Het lijkt me erg leuk om op de hoogt te blijven van het verloop van al jullie zwangerschappen.

Groetjes

Terug
Bovenaan