Wie zijn er allemaal in Februari uitgerekend????

Ik ben 31 jan uitgerekend, dus dat ik feb mama word zit er dik in

Hoi Kasandra!

Dan zijn we op dezelfde dag uitgerekend! Maar dat zal wel weer veranderen hoor bij de termijnecho. Dat was in ieder geval ook zo bij mijn vorige twee zwangerschappen!

Succes met je zwangerschap!

heitje

Hoi lieverds,
bedankt voor jullie reacties!!! Wat een hoop al zeg! Ik ben zelf op 7 februari uitgerekend. Zelfde datum als Heitje en Kassandra.

Hallo meiden,

Ik ben ook nieuw op dit forum en ben 2  febrauri uitgeteld.
Nu ik dit zo typ gaan veel gevoelens door mij heen omdat we ruim 6 1/2 jaar hebben moeten wachten op dit grote wonder.  Na een tijd van veel behandelingen en altijd mensen (vrienden, familie, buren, collega's)  die het "grote" nieuws kwamen vertellen mogen wij het nu ook over een paar weken vertellen.
Ik hoop dat alles goed mag gaan in mijn zwangerschap.  
Ik  ga vooral nu heel veel genieten (lezen en internetten) en vooral alles voelen van wat erbij hoort.

Een hele trotse moeder  en vader (die nu over mijn schouder meekijkt)  

Hallo trotse moeder,

Wat ontzettend fijn voor jullie dat het gelukt is! Wens jullie heel veel geluk en geniet vooral van de bijzondere tijd die komen gaat!

Groetjes,
Jantine

Dag meiden,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap....ik  ben 5 february uitgerekent van mijn 2e kindje.
We hebben al een dochter van 3 jaar.Voor mij is deze zwangerschap weer heel onzeker omdat ik al 2 miskramen heb gehad helaas.....
Ik zal graag met jullie willen praten over onze nog hele prille zwangerschap....

Groetjes nance

trouwens jullie mogen mij altijd op jullie msn toevoegen om leuk te babbelen over ons groeiende buikje....johnnancy78@wanadoo.nl

groetjes nance

ik denk ik ook!
Mijn naam is hier vis78, en ik heb gisteren en vandaag een hele lichte positieve test in mijn handen gehad. Vandaag is pas mijn NOD, maar ik voel me net zo als tijdens mijn eerste zwangerschap. Dit wordt dus mijn tweede kindje hoop ik!
Even afwachten hoe dit zich verder ontwikkelt, maar ik heb goede hoop!
Ben uitgerekend waarschijnlijk op 10 februari.

Groeten vis78

Terug
Bovenaan