Wie zijn er allemaal in Februari uitgerekend????

Hallo,

Ook ik ben hier voor de eerste keer. En ook ik ben in februari uitgerekend. Volgens de eerste berekingen 5 februari. En ik vindt het erg spannend tot nu toe. We hebben het gisteren aan de toekaomstige opa's en oma's verteld en we hebben een paar betraande oogjes gezien. Dus dat was erg leuk.

hallo,

Ik ben ook voor de eerste keer hier. ik ben op 01 februari uitgerekend.
Nog allemaal heel erg nieuw en spannend! Heb wel veel last van krampen in de baarmoeder. (lijkt zware menstuatiekrampen). Verder geen bloedverlies. Heb dat vooral s'avonds en al vanaf 2 dagen voor de menstuatie uit bleef. Herkent iemand dit?
 Ik weet niet of ik hiermee naar een arts of verloskundige moet...

Hai,

Nee hoor dat hoort er allemaal bij,ik heb het ook en vooral als ik druk bezig ben geweest....maar zolang je geen bloed verliest is het gewoon heel normaal....

sterkte

Hoi!
Ja ik heb ook behoorlijk last gehad van buikpijn. Eigenlijk nog steeds maar in vlagen. Ook heb ik verschrikkelijke last van rugpijn (zwakke plek) en ben op sommige ochtenden misselijk geweest.

Joehoe, het februariforum doet het!
Gaan we daar heen?

groetjes vis78

Dag allemaal,

Ben ook nieuw hier, zwanger van de tweede en uitgerekend op 7 februari. We hebben inmiddels een zoontje van bijna 3, en ja, ik ga ook graag naar het februariforum, maar zoek me rot: hoe kom ik daar?
Ik beleef deze zwangerschap weer net zo intens als de eerste en dat had ik helemaal niet verwacht na de verhalen van vrienden. Heerlijk!

Hoi dames,
Gefeliciteerd alllemaal!!! Ikzelf ben uitgerekend op 2 feb. Ben 32 jaar en heb een zoontje van bijna 8mnd. Lijkt me gezellig om contact zo te houden.
geniet er allemaal van.
groetjes Steph

Terug
Bovenaan