Wie zijn er nog meer in januari uitgerekend?

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben An en ben dus in januari uitgerekend van de 3e alweer! tot nu toe gaat alles goed hier,ben benieuwd bij jullie? Allemaal veel succes &gefeliciteerd!

Hallo,

Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Zoals het nu staat ben ik  2 januari uitgerekend.
Erg leuke datum. want op 1 januari hebben mijn man en ik 8 jaar een relatie. en we hebben op 5 mei (onze verlovingsdatum) gelezen dat ik zwanger ben. Een zeer spannende tijd.

Groetjes,

Marianne

hoi ik ben ook 2 jan. uitgerekend. misschien liggen we wel met oud en nieuw te puffen.haha

Hallo allemaal,

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd!
Ik ben vandaag 5 weken zwanger! En uitrekend op 8 januari. Over 3 weken (29 mei) heb ik de eerste afspraak bij de VK. Best wel spannend allemaal!

Heel veel succes allemaal en genietse van het mooie wonder wat in ons groeit!!

Liefs Wiety

PS hebben jullie ook al last van vreetbuien?? Echt erg, en dan vooral lekkere dingen zoals chips, patat enz. dus niet de gezonde dingen die je juist moet eten.   Is het normaal dat het al zo vroeg begint?

quote: Wiety reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2007 13:04:39'));

Hallo allemaal,

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd!
Ik ben vandaag 5 weken zwanger! En uitrekend op 8 januari. Over 3 weken (29 mei) heb ik de eerste afspraak bij de VK. Best wel spannend allemaal!

Heel veel succes allemaal en genietse van het mooie wonder wat in ons groeit!!

Liefs Wiety

PS hebben jullie ook al last van vreetbuien?? Echt erg, en dan vooral lekkere dingen zoals chips, patat enz. dus niet de gezonde dingen die je juist moet eten.   Is het normaal dat het al zo vroeg begint?

hoi allemaal ik ben nu 5 week en 3 dagen zwanger... en ben op 4 jan uitgerekend...
en Wiety, ik heb ook last van vreetbuien... net zoals jij

ik heb helemaal geen last van vreetbuien( normaal wel haha) en zelfs mijn sigareten smaken niet meer (dat is een goed teken) Heb juist een tik om gezond te eten. Dus sorry hier kan ik niet over mee praten haha

Hallo,
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik weet sinds 1 dag dat ik zwanger ben. Het is voor mij de derde keer, maar vind het heel bijzonder! Ik ben 13 januari uitgerekend.Ik heb inderdaad ook veel trek, en verder lichte misselijkheid(af en toe)en behoorlijk moe. En momenteel snotverkouden!

Hoi
Zoals julie ben ik ook in januari uitgerkend om precies te zijn 5 januari,allemaal veel sucses met de zwangerschap en oja allemaal gefeliciteerd en geniet er van.
veel liefs cyn

Terug
Bovenaan