Wie zijn er nog meer in januari uitgerekend?

hoi

ik ben sietske, 25 jaar oud en kom uit drente. ik ben ongeveer11j anuarie uitgerekend.

groetjes sietske

hi allemaal jullie ook van harte gefeliciteerd!!
Ik ben 6 januari uitgerekend en mag 30 mei naar de vk. Ik vind het allemaal wel spannend, heb nog niet echt rare dingen behalve dat ik eigenlijk elke avond in bad ga, dat deed ik nooit, ik eet eierkoeken bij het leven en heb hele dagen zin in tompoezen, ik heb soms hele harde pijnlijke tepels en ben vaak moe, vooral aan het einde van de middag.
Oeh misschien heb ik toch wel rare dingen hahaha. Vind het erg leuk om zwanger te zijn van ons eerste wondertje.
Hebben jullie het al aan anderen verteld?

groetjes happybee

Hallo allemaal,
Allereerst iedereen gefeliciteerd!!!!!!

Ik ben Noelie, 36 en woon in Noord Holland en ben nu in de 6de week zwanger van ons eerste wondertje. Op 1 juni mag ik naar de gyn voor de eerste echo. Spannend!!!!

Als het goed is, ben ik rond 4 januari uitgerekend.

Liefs Noelie

Hey Amber81
Ook ik ben de 13e uitgerekend vd 3e! Toevallig zeg...
Heb ook trek!!!! Maar wil er wel op letten ben bij de 1e 32 kilo aangekomen en bij de 2e 25! Dus ben 2x de 100 gepasseerd!!!! Dat wil ik nu een beetje beperken zeg maar! Moet alles maar meesjouwen....doe mijn best! Ik ga 6 juni voor t eerst naar de gyn! Spannend..veel plezier iedereen en ik hoor t wel! grtz An

Hallo,
Iedereen van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst.
Ik ben uitgerekend op 10 januari. Sinds vrijdag weet ik dat ik zwanger ben. Kan het nog amper geloven. Ik ben 36 en wij zijn al 4 jaar bezig om zwanger te worden. Ik heb endometriose, en gisteren zou ik een kijkoperatie hebben om de doorgankelijkheid van mijn eileiders te controleren. Ik heb er erg tegenop gekeken en natuurlijk tegen alles wat erna nog zou volgen: gesleutel aan mijn lijf, IVF, de hele medische molen.
2 weken geleden kreeg ik ineens bloedingen tussendoor en belde de gyn om te vragen of de operatie nu weer verschoven moet worden. Zij ried me aan om de afspraak door te laten gaan, maar wel kort van tevoren nog een zwangerschapstest te doen. Die deed ik dus vrijdag (zonder veel hoop trouwens), en wat denk je?
Ik ben zo blij dat ik dit wonder mee mag maken, ik had er bijna niet meer op durven hopen.
En nu maar wennen aan de nieuwe situatie...
Groetjes,
wolkje

Hoi,

Ik ben vandaag 5 weken zwanger en ook in januari uitgerekend. Ik heb
28 mei m'n eerste echo. Ik hoop zo dat alles goed is. Het duurt alleen nog zolang...........haha ongeduldig.
Ik heb nog wel af en toe last van een ongi gevoel, volgens mijn arts komt dat van het uitzetten van de baarmoeder.

Hoi,
Ten eerste, gefeliciteerd allemaal! Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben van de 3de. Weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb. Maar als ik utiga van m'n laatste menstuatie ben ik op 26 december (oeps!!) uitgerekend. Ga a.s vrijdag naar de huisarts omdat ik vorige week steeds wat bloed verloor en me eigenlijk helemaal niet zwanger voel. Echter, vanochtend begon de misselijkheid ... En wil alleen maar slapen (maar dat heb ik eigenlijk altijd al)
Ik ben dan wel niet in janauri uitgerekend, maar ben wel vaak overtijd, hi hi. Mag ik dan wel meedoen met julie forum?

hoi hoi

ben nu volgens berekeningen 7 weken zwanger van ons 1e kindje.
22 mei 1e afspraak bij vk en dan doorverwijzing voor de 1e echo.
ben nu 31 dec uitgerekend haha
tot nu toe voel ik me prima maar ook soms onzeker.
ene dag krijg ik mijn broeken niet dicht, ander dag wel. aan einde van de dag of als ik me druk maak op het werk een opgezet buikje.
verder wat vermoeider en sneller buiten adem.
pijnlijke borsten en zere tepels echt soms tot irritante toe.
ik hoop dat alles goed gaat en zo voel ik me wel!

xxx es

Terug
Bovenaan