Wie zijn er nog meer in januari uitgerekend?

Hai,ook ik voel me nog niet zwanger,maar heb wel de kwaaltjes: zuur,ook pijnlijke tepels en een zeurende onderrug! Dus wordt ik er wel steeds aan herinnerd,gelukkig...Vindt Januari een rare maand om te bevallen,zo na de feestdagen! En een maand later is mijn zoontje weer jarig! Druk,druk! Maar goed laat het maar over me heen komen allemaal...iedereen veel succes bij de vk.gyn...ik ga 6 juni pas!!!!!!!!!!

Hoi allemaal,
an1977, toevallig ja dat wij allebei de uitgerekend zijn en van de derde. Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan. Heb nooit een miskraam gehad maar juist omdat het bij nij al 2 keer goed is gegaan, ben ik nu een keer bang dat t misgaat.
Wat weten jullie allemaal trouwens al vroeg wanneer je voor de eerste controle gaat.Wanneer is het eigenlijk tijd om de verloskundige te bellen, toch pas bij een week of 9, 10?

Hoi Amber,

Ik was ook in de veronderstelling dat je pas met 12 weken naar de verloskundige kon (ben ook zwanger van de 3de). Nu was ik maandag bij de assistente van de huisarts om een afspraak te maken en zij vroeg me hoelang ik zwanger was. Ik zei: een week of 6/7. Of ik nog geen afspraak had gemaakt bij de verloskundige? Nou, nee dus! Tja, dat wordt toch wel tijd, zei ze. Nu heb ik een hele nare ervaring met mijn verloskundige tijdens  mijn tweede zwangerschap, dus wil ik hier eigenlijk ook niet meer heen. Maar kennelijk moet je dus wel al zo vroeg een afspraak maken.

Doornroosje_1

Na de echo van vandaag ben ik ook zeer waarschijnlijk 6 januari uitgeteld. Vandaag heb ik een echo gehad aangezien ik een onregelmatige cyclus had na het stoppen met de pil en het dus niet duidelijk was hoever mijn zwangerschap al hen was. De verloskundige dacht ongeveer 9 weken maar stuurde me voor de zekerheid door voor een echo.

Vanochtend bleek dat er nog maar zeer weinig te zien was. Als dit een vruchtzakje was met vrucht zou het weken en een paar dagen zijn. (komt overeen met mijn gevoel wat ik de afgelopen twe weken al heb gehad). 21 mei mag ik voor een tweede echo terugkomen. Ik zou dan 7 weken moeten zijn en dan moet er duidelijk iets te zien zijn zelfs een kloppend hartje.

Mijn gevoelzegt dat het goed zit maar we moeten wel afwachten tot die tijd blijft het toch heel erg spannend!!!

Liefs
Janneke

he meiden ben ook net zwanger en ben op 1 januari uitgerekend hoe verzinnen ze het he maar ben erg ongerust want heb al 5 dagen last van bruine afscheiding hebben jullie dit ook

Hoi onzekere,
Hier heb ik ook last van gehad. Heb vorige week een test gedaan en ben zwanger (een een week of 6). Daarna een dag of 5 verloor ik steeds een klein beetje bloed. Heb het met mijn tweede zwangerschap ook gehad en toen was het waarschijnlijk een innestelingsbloeding. Dusse... misschien valt het wel mee, maar ik herken je ongerustheid.
Sterke!
Doornroosje_1

Hoi allemaal,

als eerste iedereen gefeliciteerd....
ik ben Janneke en nu 5,5 week zwanger van ons eerste kindje. Als het goed is gaan we 5 januari bevallen.
Ik voel me prima..gelukkig, alleen wat gevoelige borsten en af en toe hoofdpijn.
In december 2006 heb ik een miskraam gehad na 7 weken zwangerschap. Dat maakt me nu wel meer onzeker en durf dan ook niet echt te genieten. Bij elk steekje denk ik ojeee niet weer.

Hopelijk gaat het deze keer goed!!!

Hoi,ook ik dacht dat je met 12 wkn.pas voor het eerst nr de VK gaat,maar omdat ik nu naar de gyn. ga heb ik alvast gebeld,en ik moet toch ook al met 8 wkn! Bij mijn laatste 2 zwangerschappen ben ik gewoon nr de vk geweest,maar omdat ik bij de 1e 32,en bij de 2e 25 kilo aankwam wil ik nu naar de gyn. ik heb ook nog de Ziekte v Crohn dus ga ik liever daarheen! Ben erg benieuwd,6 juni duurt nog zooooo lang! Ik hoor wel van iedereen hoe het gegaan is okee? In mijn vrienden/kennissen groep ben ik nu de enige die zwanger is,dus vind dit forum wel heel leuk,ondanks dat ik jullie niet ken! Succes allemaal...xxx An

Terug
Bovenaan