Wie zijn er nu allemaal zwanger en wanneer zijn jullie uitgeteld????

A

Anoniem

Guest
Ik lees steeds meer berichtjes waarin dames hun zwangerschappen aankondigen. Allemaal gefeliciteerd. Maar, de titel zegt het al wie is er nu zwanger en wanneer  wordt de grote dag verwacht?

Groetjes van Marloes

Nou ik ben zwanger !!!
Al weer bijna 20 weken !!!
Als alles goed gaat dan komt de kleine rond 5 augustus
Volgende week dinsdag hebben we de 20 weken echo en dan weten we eindelijk wat het gaat worden

Groetjes
Jolanda

Mama van Kyano 12-06-2007

ik ben ook zwanger
ben 18 sep uiterekend dus nu bijna 13 weekjes

groetjes jess mv djesslyn 11-06

hoi,

Alle zwangere lady,s van harte, en geniet maar van je zwangerschap.

gr Bianca

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels 13 weken zwanger van nr 2. Ik ben 17 september uitgerekend.

Liefs Nancy (mamma van Fenna 26-07-2007)

ikkuhhhh oooookkkkk!

ben 14 nov uitgerekend.

groetjes janneke

Dames, gefeliciteerd!
Ik schaam me haast om te zeggen dat ik het veschrikkelijk zou vinden om zwanger te zijn...ben ruim een week over tijd, heb getest zaterdag en ben gelukkig niet zwanger. Maar ook nog niet ongesteld! (was vanaf oktober stipt regelmatig) Ben in juli bevallen van mijn tweede dochter, en we vonden het wel goed zo met twee kinderen. Bovendien, het is pas 7 maanden geleden...ik moet er écht niet aan denken! Snap ook niet hoe jullie dat hebben, dat jullie zó snel alweer een tweede of een derde willen. Al zullen de meeste van jullie daar een goede reden voor hebben. En wat een geluk eigenlijk dat het ook nog zo snel lukt...want er zijn zat stellen die al heel lang proberen....
Dus voor mij extra plaatvervangende schaamte dat ik zó denk...ik was echt ongelukkig deze week. En natuurlijk blijft er die twijfel, ben ik écht niet zwanger... over een paar dagen nog maar weer eens testen.
Heel veel succes meiden!

Terug
Bovenaan