Wie zijn er nu allemaal zwanger en wanneer zijn jullie uitgeteld????

hier nog een zwangere,

Ben 30 juli uitgeteld en heb al twee echo's gehad. weet nog geen geslacht.
maandag weer een echo....sppannend.

Groetje Marianne

OK dan zal ik eens voor 'n schok zorgen... misschien kennen sommige van jullie me nog wel, ik heb ons vierde kind gekregen in mei 2007 en daar is een behoorlijke strijd tussen mij en m'n man aan vooraf gegaan. Natuurlijk is hij nu straalverliefd op haar. Maar dat de vijfde er gewoon stiekum tussendoor is gepiept was eh... schrikken... Manlief zit nog in de ontkenningsfase, ik ook maar ben zo misselijk dat ontkennen dus onbegonnen werk is. Djee mennn, ik krijg ons 5e kind!!!! Wel trots en blij en nieuwsgierig maar vooral: nog aan het wennen aan het idee. Groeten L.

Hallo,

Ook ik ben weer zwanger. Als het goed is komt ons tweede wonder  rond 13 juli 2008. Spannend want onze dochter is van 30 juni 2007. Hoop niet dat dit tweede wonder ook graag op die dag wil komen... Wij willen niet weten wat het wordt, dus kan ik niet invullen!

Liefs, Juffy

13 juli 2008                 Juffy
05 augustus              Jolanda   ------>>> Meisje
17 september         Nancy
18 september         Jess
07 november            Sylvia
14 november            Janneke
03 december            Debby

Hey Blabla,

Sorry voor de late reactie.
Ja wij wilde graag weten wat het werd en ze liet het echt heel duidelijk zien
Hihi er was geen ontkomen meer aan !!
whahaha dus de verrassing is er dan wel een beetje af maar het is wel zo handig met kleertjes en zo kopen

Groetjes
Jolanda

Hallo hallo allemaal!!

Ben niet heel vaak op dit forum, maar lees wel alles mee.En ik vond het leuk om even op deze topic te reageren.
Ik ben ook in mei 2007 bevallen van ons 2de kindje, 13 mei een meisje Tessa.
En ik was echt al snel weer zwanger (gepland) van ons derde kindje.Ik ben nu namelijk alweer bijna 35 weken zwanger van de derde..ook een meisje trouwens!!
Ben 20 mei uitgerekend deze keer..dus een weekje verschil!!
We zijn dus heeeeel benieuwd waneer dit kindje geboren gaat worden!!

Allemaal nog van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen by the way!!

Groetjes vanessa mama van devano 5-9-03 en Tessa 13-05-07 en 35 weken zwanger van de derde!!

ook ik kan mij toevoegen tussen de zwangere. ben morgen 13 weken zwanger
en ben 11 oktober uitgerekend. heb een goed echo gehad.

05 augustus              Jolanda   ------>>> Meisje
10 augustus              Blabla28
17 september         Nancy
18 september         Jess
11 oktober                  wendy  
07 november            Sylvia
14 november            Janneke
03 december            Debby

liefs wendy

Jeetje wat veel al zeg. Hier niet meer hoor. het huis is vol en ik voel me geestelijk momenteel ook niet in staat tot nog een zwangerschap en bevalling en alles er omheen.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan