Wie zijn er nu allemaal zwanger en wanneer zijn jullie uitgeteld????

hoi sjana

nou ik weet precies wat je bedoelt hoor! wij wilden wel graag een derde kindje, in juni ben ik bevallen van onze tweede dochter en we wilden het zo over een jaar of twee weer gaan proberen maar het liep anders, net als jij was ik overtijd vorige maand en was ik ook echt niet te genieten, ik wilde het helemaal niet. bij ons was het wel raak, ik heb de hele nacht gehuild, hoe moest dit allemaal? we hebben nu nog een baby, ik was net van al die hormonen af,.. vreselijk vond ik het. maar nu een week later vind ik het geweldig, we krijgen zomaar als kadootje weer zo'n wondertje, als ik naar mn twee andere kinderen kijk kan ik toch niks anders dan super gelukkig worden dat we nog een kleintje krijgen. ik voel me nu zelfs schuldig dat ik niet meteen een gat in de lucht sprong. ik zie ook allemaal voordelen met twee kinderen dicht op elkaar en ik heb er helemaal zin in. het enige wat ik wel een beetje jammer vind zijn al die buien en stemmingswisselingen,..pfff en die waren net over!

veel liefs janneke

En zoals jullie al weten, ben ik ook ZWANGER!!!

Ik zou 3 dec. uitgerkend zijn.

Liefs Debby.

ff een ovezichtje:

05 augustus              Jolanda
17 september         Nancy
18 september         Jess
14 november            Janneke
03 december            Debby

vind ik wel leuk om te zien.

groetjes van marloes

hihi en nog even ter vermelding.....

WE KRIJGEN EEN MEISJE !!!!

Hihi dus en een zoon en nu een meisje !!!

We zijn compleet !!!

Dikke kus
Jolanda

Hey Jolanda,

gefeliciteerd met jullie meisje in jou buik!!!  Dus je hebt de echo gehad?? Super voor jullie!!

Liefs Debby.

05 augustus              Jolanda   ------>>> Meisje

Hallo,

Ik zal me ook even toevoegen! Ik ben 7 nov uitgerekend. Gister hebben we de 1e echo gehad en daar was een dapper hartje te zien!!

Groetjes sylvia

07 november            Sylvia

Hoi!

Ik doe ook mee! 10 aug ben ik uitgeteld! Mijn zoontje is nu ruim 10 maanden.
Voor JOLANDA... gefeliciteerd met je kleine meid! Ik heb ook een echo gehad, maar wilde het geslacht zogenaamd niet weten. Ik weet echter bijna zeker dat ik wat heb zien "hangen" en wordt nu toch wel erugggg nieuwsgierig! Kon jij het geslacht zelf ook goed zien? Groetjes en fijne zwangerschap allemaal!

10 augustus              Blabla28
07 november            Sylvia

@Blabla28, hey meid, gefeliciteerd ook hé met je zwangerschap!!
10 augustus is al zo hoor, haha!!
Zoals je ziet heb ik je ff toegevoegd bij het lijstje, en je gwn Blabla28 genoemd, omdat ik je naam niet weet  Dus als je wilt, kan je altijd veranderen heej?!

Fijne zwangerschap nog meid!!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan