Wie zijn er zwanger van 2de, 3de, 4de,........???

Leuk weer even op de hoogte te zijn van iedereen die het volgende kindje verwacht....

Zet je het neer net zoals het vroeger ook ging?

Naam, uitgerekende datum, geslacht (minst belangrijk geloof ik..)?

Spannend!!!!!!

Renske

NEEEE!!! Ik ben het niet!!! Ik heb er na Job knoopjes in laten leggen, dus technisch gezien is het even niet mogelijk.... Mocht het wel mogelijk zijn, gaat dat kind een gouden toekomst tegemoet op kosten van meneer de GYN, WHAHHAHA!

Maar mensenkinders... een vierde.... Dames die dat overwegen mogen bij een keer meekijken hoe "gezellig" 3 kinderen zijn..... Volgens mij hebben we alleen Annemarie (Mamamiep) gehad die de 4e kreeg of niet?

nee meisjes...ook bij ons geen vierde...ook hier grote dikke knopen, scheepsknopen...dus die gaan er echt niet meer uit...

whahaha...hoezo is het zo 'gezellig' bij jou met drie...

....maar ik herken het wel hoor, ze zijn om op te vreten maar soms ook zo om achter het behang te plakken..dan denk ik wel eens...vroeger hadden ze er 12 of zo...

Mijn God, ik vraag me soms echt huilend af waar ik aan begonnen ben... En dat is geen grapje helaas... Ergste is nog wel dat ik jaloers ben op GJ, Thomas hangt zo erg aan 'em... Ik vind alleen papa lief, ik wil papa mee naar de dokter, ik wil bij papa liggen 's nachts ( Oke, dat is dan wel weer fijn dat ie niet op mijn helft wil liggen..) Ik hou alleen van papa.... *zucht*... Maar o wee, als mama gaat werken 's avonds, moet ze wel speciaal voor hem even bellen anders kan ie niet bij papa in bed slapen, hahahah! De liefde van 2,5 kind gaat me voor alles zeg ik wel eens, maar niet zonder slag of stoot hoor, Het kost me momenteel gewoon heel erg veel....

Neemt niet weg dat iemand zich moet laten weerhouden van een derde of vierde!!!! ( sprak zij lachend....)

Ik herken een deel ook wel hoor.
Ik ben nog steeds heel blij met mijn drie mannen, zou ook echt niet anders willen.
Heb hier altijd van gedroomd en altijd heel diep deze wens gehad.

Maar...ook ik heb echt wel tijden ertussen zitten dat ik denk is dit leuk...als ze alleen maar op elkaar zitten te vitten, ruzie maken enz, dan kan mij de moed ook flink in de schoenen zakken hoor
maar ja...dan kijk ik naar ze...en dan ben ik toch weer verkocht.
Het gaat allemaal wel weer over, maar als ik met wallen tot op mijn knieen loop, jank ik ook wel eens de boel bij elkaar en denk ik....poeh ...het is wel zwaar.
Dat kun je gewoon niet voorzien van te voren

maar voor degene met twijfels...ik blijf erbij...drie is mijn grootste kado!
ondanks de wallen ;)

ow eigenlijk moet ik inpakken en nog een lesje zumba doen, isa helpen met schrijven maaaarrrr ik vind die nieuwe topics zo leuk dat ik mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen.

Die vierde was natuurlijk om wat kool op het vuurtje te gooien en dat is wel gelukt... hihi

Maar ik moet eerlijk zeggen; ik wilde ook diep van binnen een derde kindje. Maar dat zag hubbie niet zitten. Nu is het maar gelukkig ook en we zijn heel compleet met deze samenstelling.

Om mij heen zijn veel gezinnen met 3 kinderen en ik zie ook de struggel van deze moeders. Maar troost je, er zijn genoeg gezinnen met één kind die het ook wel lastig hebben hoor en ook waar er twee zijn dus iedereen heeft zo zn opvoedsores.

Maar mijn vriendin gaat voor nummer 4 en heel gek hoor, ik snap er niks van. Ze is de laatste tijd veel aan het mopperen over de tijd die ze niet heeft. waarschijnlijk denkt ze dat tijdens zwanger, bevalling, baby-tijd er meer tijd voor haar persoontje is. Ik help het haar hopen..

Liefs Renske

Terug
Bovenaan