Wie zijn er zwanger van 2de, 3de, 4de,........???

Wij verwachten in juli ons 3e kindje. Soms denk ik wel eens: waar zijn we aan begonnen, meestal als Dean NIET wil luisteren, hahaha. Kan nu natuurlijk moeilijk terug krabbelen en zou het ook zeker niet willen. We zijn er heel blij mee. We hebben wat spannende weken gehad, maar nu is (bijna) alles in orde. Dean en Lynn worden in oktober 4 en 2 jaar. We kijken er naar uit!

Groetjes,
Nelly

Hier nog iemand die heel graag een 3de wil en graag ook snel. Maar aan de andere kant is er ook wel een beettje angst de angst om te bevallen lukt het me wel nog een keer...en ik heb nu 2 gezonde kinderen wie zegt dat de 3de dat ook is...
En dan verteld mijn zusje dat ze zwanger is van de eerste en zich schuldig voelt omdat ze voordat ze \test deed nog een broodje filet american geeft gegeten want is dat niet schadelijk geweest voor de baby en dan besef ik me dat het gewoon onzekerheden zijn die er of het nu de eerste of de derde altijd zullen blijven Dus hier krijgt de angst de overhand niet en gaan we echt nog voor een 3de

En esther wat leuk zeg ik had het inderdaad nooit verwacht dat jij dat zou zeggen Weet nog goed dat je zo enorm opzag om te bevallen van een 2de

natas misshien zou je inderdaad is een gesprek met de gynacoloog aan kunnen gaan over je angst om weer te bevallen

Nelly jij nog gefeliciteerd en een voorspoedige zwangerschap toegewenst

ik ben intussen weer van gedachten veranderd, was ik vorig jaar nog blij dat mijn nieuwe vriend ook graag kinderen wilde, inmiddels heb ik (bijna 100% zeker) besloten dat ik toch echt geen 2e wil...

ik vind het eigenlijk behoorlijk egoistisch van mezelf, want het heeft echt te maken met dat ik te weinig energie heb om er nog een 2e bij te verzorgen. Juist omdat ik Ivar niet de hele week heb, merk ik dat ik het heerlijk vind als hij even bij zijn vader is (ik voel me enorm schuldig om dit te zeggen), ik mis hem dan wel enorm, maar kan ook echt genieten van het niet hoeven zorgen en alleen maar om mezelf te hoeven denken

ik merk overigens wel dat het al een heleboel scheelt als Richard er is, dan voel ik de last als minder zwaar, maar het gevoel voor een 2e is er ook gewoon niet meer. Gelukkig vindt Richard het geen probleem, die is al blij met Ivar :)

liefs Jenneke

Heeeee ladies,

wij verwachten onze 2e koter over 2,3 weken.... als het niet eerder is want ik heb vanaf afgelopen zaterdag al voorweeen.... ik was ook actief op het forum zwanger zomer 2006.... toen een gezonde zoon gekregen die nu dus 3,5 jaar oud is....

Nu zwanger van een dochter... en ook poepiebang voor de bevalling die overigens een geplande keizersnede gaat worden in een academisch zhuis.... omdat het in 2006 hier dramatisch is geweest met bevallen en spoedkeizersnede... maar daar ga ik nu maar verder niet over nadenken.....

Kijk er enorm naar uit... maar dan is het ook klaar..... echt klaar.....

Groetjes
Sunny

Wij verwachten rond 30 april ons 3e kindje.

Ik heb altijd geroepen dat ik er 4 wilde, maar daar ben ik heel hard van terug gekomen. Nu denk ik dat 3 ook prima is (praktisch gezien ook: geld, auto, kamers in huis, tijd, etc).

Ik vind het hebben van kinderen heel gezellig en ik krijg zoveel liefde (zucht, ik ben zo gelukig met ze...). Daarom was de keus hier niet zo heel moeilij kom voor een 3e te gaan. Ook wordt ik zelf zoveel makkelijker. Bij 1 kind moetst ik echt wennen, bij 2 ging het stukken makkelijker en werd ik flexibeler en ik hoop van de 3e ook echt met volle teugen te kunnen gaan geniet (ik heb het me nu bewust voorgenomen). Dus ik kijk er erg naar uit. Veel beren op de weg zie ik (tot nu toe) niet. Ik ben er erg relaxed onder.

Liefs Jeske (mama van ilse 3,5 jr en Stan 1,5 jr en uk3 uitegerekende datum 30 april)

Terug
Bovenaan