Wie zijn er zwanger van 2de, 3de, 4de,........???

Ik durf in alle eerlijkheid te zeggen dat ik geen geduld heb voor 4 kinderen... Liefde genoeg voor alle kinderen ter wereld, of ze nou al een papa en mama hebebn of niet, hahahha, maar geduld, nee!
( En geen geld.....)

Hey Nelleke..

Niks twijfelen hoor, gewoon voor gaan.
het is en blijft geweldig je kinderen, zelfs met wallen onder je ogen.
het is ook dubbel zoveel liefde hoor!

En zwaar...ja soms...maar dat heb je als je geen kinderen hebt weer op een ander vlak,....met vrienden...carriere...enz....

ik heb nooit, maar dan ook nooit gedacht...had ik het maar niet gedaan...echt NOOOOITT

ben nog elke dag gelukkig met onze drie mannen, met de keuze voor weer zwanger willen worden vna alle drie
dat staat allemaal los van drukte, wallen enz..

dus laat je niet ontmoedigen...nog een Kian..is toch geweldig!

x

Oh ik zou ook zo graag weer willen, maar die angst houd me tegen. Ik zie zo op tegen een bevalling dat dat voor mij echt een reden zou zijn om het niet meer te doen. Terwijl ik het toch wel graag wil.

Misschien toch nog maar eens een gesprekje met de gyn er aan wagen.

Ik ben een tijdje gestopt geweest met de pil. Maar elke maand zat ik weer in spanning. Gewoon omdat je weet als je zwanger bent moet je ook bevallen. Nu hebben we maar even een pauze ingelast.

xx Natasja mv Jamie

Nee hier ook niet zwanger, en dat gaat ook niet meer gebeuren!

2 kinderen vind ik prachtig!
En vind het ook nog eens leuk dat het een jongen en een meisje is. (ze zeggen altijd:meer smaken zijn er niet hahahaha)

Mijn man zou het wel leuk vinden 3 kinderen maar het is voor hem geen pre.
En ik vind 2 zwangerschappen (2x totaal ruptuur) meer dan genoeg.
En druk genoeg met die 2 boefjes van ons....

Maar wel altijd weer leuk om te lezen als er wel iemand zwanger is...

ohh de eeuwige wel of niet hihi
Ik wil wel een derde maar manlief niet en dat het niet gaat lukken in mijn eentje dat hoef ik jullie niet te vertellen toch? hihi
Nee soms denk ik ook wat een leven heb ik en soms denk ik ook was ik maar kindloos hihi.
En toch ondanks alles ben ik erg blij met mijn gezinnetje! En hoop ik op een kadootje van de natuur dan maar hihi, nee hoor de tijd zal het leren en anders ben ik zo ook tevreden.

Terug
Bovenaan