wie zijn wij eigenlijk

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal

We doen het hier wel vaker....even een voorstelrondje.
Ik heb het idee dat er alweer heel wat nieuwe dames bij zijn, dus misschien is het wel weer een keertije tijd....... Ik zal zelf maar beginnen:

Ik ben Annet, 22 jaar en getrouwd met Arno. Wij zitten nu samen in de 10e ronde voor ons eerste kindje. Ikzelf ben al een maand of vijf op het forum te vinden en ik vind hier heel veel steun. Aanstaande donderdag is mijn nod, dus is weer een beetje spannend.

Hoop dat jullie het ook (weer) leuk vinden...
Liefs Annet

Hoi,

ik ben Natascha, 20 jaar (donderdag 21 ) en ik woon samen in Alphen a/d Rijn. Ik ben sinds juli gestopt met de pil en we gaan deze maand voor de 1e ronde. Mijn NOD is vrijdag, dus dat wordt ook spannend.

Verder werk ik drie dagen als  office manager/planner  en twee dagen voor mezelf (freelance dtp-er) Ik ben deze week voor het eerst op dit forum.

groetjes

Natascha

Ja, ook ik ben weer van de party!

Ik ben 27 jaar, woon in midden-Limburg. Werk als juf in groep 5.
Wij zitten in ronde 9 voor ons eerste kindje. Komende weekend mijn NOD, dus weer spannend!

Liefs Juffy

hallo luitjes.

Altijd leuk, zo'n voorstelronde! Nou, ik ben Joy en 25 jaar jong. Ik ben getrouwd en ben half juli gestopt met de pil, alleen......nog steed niet ongesteld geweest, en ook niet zwanger (helaas pindakaas). Die ongesteldheid op zich kan ik missen als kiespijn, maar ik zou onderhand toch graag gewoon ongesteld worden want  ikwordt zo niet wijzer van mijn hele cyclusgebeuren. Mijn mannetje had eesrt zware twijfels of-ie ooit wel vader zou willen zijn, maar gelukkig is ie nu samen met mij ongeduldig aan het wachten iedereen te kunnen vertellen dat ie papa wordt. Ik heb al heel wat middeltjes en dingetjes geprobeert om mijn cyclus op gang te krijgen, maar deze pogingen waren tot dusverre niet suc6vol. Mocht iemand dus nog tips hebben, nou heeeeeeel graag.
Ik heb sinds 1.5 week last van pijntjes  rechts onder in mijn buik (t.h.v. eierstokken), pijn wordt meer als ik hoest of op een andere manier druk zet. Ik denk dat als het blijft, ik toch maar ff naar de huisarts ga (die heeft er tenslotte voor gestudeerd).
Nou hopelijk wordt dit voor ons allemaal een zwangere maand!!

Liefs
              Joy

Goed idee, ik doe ook weer mee hoor!

Ik ben Esther, 31 jaar. Getrouwd met Gert, die bijna 40 wordt.
We hebben een zoon van 7 en een dochter van 6 jaar. Sinds juni willen we heel graag
een 3e kindje in ons gezin verwelkomen....
Voor mijn gevoel heeft het lang geduurd voordat mijn lichaam een normale cyclus had (ja...ik weet dat er meiden zijn die daar veel langer over doen, dus mag ik eigenlijk niet klagen) Maar de laatste keer dat ik ongi was, was na 30 dagen. Als ik daar nu weer vanuit ga, dan zou ik op 13 nov. mijn NOD hebben. SPANNEND!!!!

Groetjes Esther.

Hoi,

Ik ben Dana ben 31 jaar en ben getrouwd in het voorjaar. Ik ben een aantal maanden geleden op dit forum geweest (2x). Maar  kon toch mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.  Sinds juni zijn we bezig. Was in juli al gelijk zwanger, maar helaas geeindigd in een miskraam in september. Daarna 1x ongi geworden. Nu twee weken geleden had ik mijn ovulatie en moet ik zo langszamerhand of ongi of zwanger zijn........
Maar gezien de mk durf ik daar niet zo goed op  te hopen.  Maar lichaam  geef
wel rare dingen aan?  Opgezette borsten, rare verkleuring op de tepel, de  koffie smaak
enorm bitter. ZOU HET NU WEER ZO ZIJN?
Misschien is er iemand  die dit herkent, ik durf bijna  geen test te doen.  Ik heb wel  
altijd  een hele lange cycles variatie  tussen 30-35-37 dagen.  

Ik  wens dat iedereen een bevrucht het eind van het jaar tegemoet ziet!

Heel veel succes  enne hopelijk komen er reacties??

Liefs,
Dana  

Ps. Dit zou onze eerste zijn!

Hallo nieuwe dames!

Mijn naam is SOuraya ik ben 24 jaar. Ik zit al wat langer hier op dit forum maar de laatst e tijd reageer ik niet meer zoveel omdat ik er teveel mee bezig was. Wij zijn nu 11maanden bezig en willen dolgraag papa en mama worden!! IK moet 'denk ik binnenkort' ongie worden. Ik heb geen flauw idee wanneer ik wilde bewust niet weten wanneer anders wordt ik toch alleen maar gek van t wachten. Oh ja ik woon zelf in limburg. Nou dames ik wens jullie heel veel succes met het zwanger worden!!

groetjes souraya

Hoi Piepeloi!

Ik lijk wel iemand met een meervoudig persoonlijkheids stoornis! Wie ben ik?? Haha..
Even alle gekheid op een stokje:
Ik ben Lisette (27). Ik werk in de zorg. Mijn vriend en ik hebben  begin dit jaar besloten om met de pil te stoppen. In mei ben ik zwanger geworden, eind juli de mk. Eind aug. de curretage. Inmiddels heeft mijn lichaam de (rode) draad weer opgepakt en zijn we op weg  naar ronde 2>> 18/11 nod.

Ik wens iedereen veel vruchtbaarheid toe! In Griekenland gooien ze hiervoor met borden...

Lisette

Terug
Bovenaan