wie zijn wij eigenlijk

Hallo allemaal

Ik ben Anke 25 jaar woon samen met nu nog mijn vriend maar over vijf weken mijn man, onze hond en 2 katten.
Ik ben eind maart gestopt met de pil en in ronde 2 was ik al zwanger. Helaas heb ik in augustus een miskraam gehad en heeft mijn lichaam 3 maanden nodig gehad om te herstellen, nu is het eindelijk weer normaal en hoop ik dat we alsnog met z'n drietjes gaan trouwen.

Iedereen heel veel klusplezier en dat het maar een vruchtbare maand mag worden.

Liefs Anke

hoi iedereen.

volgens mij heb ik me eigelijk nooit echt voorgesteld.

mijn naam is mariska ben 28 jaar en  woon sindskort  samen met mijn vriend (38jaar) in almere.
ik heb al een dochter van 3 jaar oud uit mijn vorige relatie.

groetjes poekkie

oja vergeet een stukje.   in januari gaan we trouwen.
  verder hebben we nog 1 malle kat en een hond(ierse setter).

we hebben vaak gepraat over een kleine en nu gaan we er ook voor.
maar met lange cyclussen duurt het allemaal erg lang. ik heb   een gemiddelijke cyclus van 42 dagen. maar dat is nooit een aantal maanden achter elkaar.

helaas   ik heb geen baan   meer gevonden   toen mijn   1ste kleine was geboren.

dus ben ik een echte huisvrouw.

en meer wete ik er niet zo neer te zetten

xxx

poekkie

Hoi hoi,

Hier nog een Limburgse juf! Ik ben Sterre, 26 jaar oud, getrouwd en inmiddels in ronde 4 voor  ons eerste kindje.  

Veel succes allemaal!

Sterre.  

Nou, ikke ook nog maar een keer dan:

Ik ben dus TeHa, 34 jaar en in ronde 6 voor ons tweede wondertje.
Ik ben al de apetrotse moeder van een dochter van 2 en een half.
We willen haar graag een broertje of zusje geven, alhoewel ze daar zelf nog geen zin in heeft want als ik haar vraag of ze nog een baby wil zegt ze altijd "NEE"!
Ik woon samen in het zuiden des lands, net onder Breda en werk 3 hele dagen als receptioniste.
Verder hebben we nog een poes met 3 pootjes, vissen en 3 kippetjes.

Groetjes!

TeHa

Hallo Meiden,

Ik heb mij ook nog niet eens echt voorgesteld sinds ik hier wat aan het rondneuzen ben...
Ik ben 32 jaar en ben 6 jaar getrouwd met mijn man van 36 jaar.
We hebben een zoontje van 2 jaar,echt een schat van een kereltje.
Sinds mei ben ik van de pil af en zit nu weer met spanning af te wachten...
Als ik dezelfde cyclus reken als vorige maand,dan had ik afgelopen maandag al ongesteld moeten worden,maar er is nog niets te bekennen...Mijn temperatuur blijft ook hoog,dus volgens mij zit het er dan ook nog nit aan te komen.
Ik heb een test in huis,maar ik durf niet,want ik ben zo bang om weer teleurgesteld te worden...

Heel veel sterkte voor jullie allemaal die net als ik in spanning zitten!!!!!
Groetjes van Roos!

Hoi hoi,

Ik ben Esther en moeder van een dochter van net 1 jaar. Sinds afgelopen juni is mijn spiraaltje er weer uit en we hebben nu dus 5 keer geprobeerd. Bij mijn eerste kindje  was het bijna direct raak, maar nu wordt mijn geduld dus wat op de proef gesteld. Afgelopen vrijdag was ik weer ongesteld dusss...we gaan er weer opnieuw voor komende weekjes! Ik heb een korte cyclus van 25 dagen en ben wel heel regelmatig dus das wel fijn.

Spannend! Ik hoop voor iedereen dat het een vruchtbare periode wordt!

Liefs Es

hallo meiden,

Leuk hoor zo'n voorstel rondje!! Ik ben Natalie en ik ben 28 jaar (bijna 29), ik ben getrouwd met een mannetje van 33. Inmiddels zijn we 10 jaar samen.  We zijn sinds maart gestopt met de pil. We zitten nu in ronde 9. Volgende week mijn NOD.  We vinden het erg spannend. Ik werk nu nog fulltime op kantoor.

Gr. Natalie

Terug
Bovenaan