wie zijn wij eigenlijk

Hallo allemaal,

Na zeker 1,5 meekijken zal ik me toch eens voorstellen (vond het altijd nog een beetje spannend). Ik ben 34 en kom uit Zuid-Holland. Ik ben 2 jaar geleden getrouwd met een heerlijke  vent en we willen heel graag een kindje. Het geluk is echter niet aan onze zijde. Na het stoppen met de pil was ik meteen zwanger. In de 6e maand bleek ons dochtertje ernstig ziek en niet levensvatbaar na de geboorte. We hebben toen besloten om de bevalling in te leiden  . Ongeveer 6 maanden daarna was ik weer zwanger. Jammer genoeg eindigde dat na 7 weken in een miskraam. Nu zijn we alweer bijna een jaar bezig en wacht ik deze maand weer vol spanning op mijn NOD. Ondanks alle vervelende dingen blijf ik hoop houden en gaan we vol goede moed door (met zo nu en dan een dipje). In ieder geval veel klusplezier en vruchtbare resultaten voor iedereen!

Groetjes,
Elise.

Hallo allemaal.

Ik ben Sarah en ben 27 jaar oud.
We wonen nu ruim 1jaar samen in Noord-Holland en zijn vanaf begin juli bezig om zwanger te worden.
Ik werk op een kinderdagverblijf, dus word er vaak mee geconfronteerd.
Maar bij ons allemaal zal het vast binnekort ook wel gaan lukken.
Daar ga ik in iedergeval voor duimen.

Liefs, Sarah

hoi hoi

Ik zou me ook eens voorstellen . Ik ben tobi (30) en woon samen  met mijn lieve vriend  (27) in brabant in de buurt van breda.

ik maart gestopt met de pil en in mei zwanger , helaas ging het na 8 weken mis ...
op dit moment willen we er allebei weer voor gaan en ik wacht geduldig, als is het lastig met een cyclus van 36,40 dagen en nu zit ik alweer op 37 dagen .........dus even afwachten welke kant het op gaat..

ik werk in de zorg, waar ik het best wel naar mijn zin heb.....

heel veel liefs tobi..                                                

Hoi allemaal,

Ik ben DiSilva en ben 31 jaar oud, getrouwd met mijn supervent van  35 jaartjes. Wij wonen in de ongeving van Utrecht  (sorry dat ik mijn naam niet zeg maar we houden het  geheim voor onszelf, de omgeving weet van niets).

Ik ben half april gestopt met de pil en bezig met ronde nummero 7 voor ons eerste kindje. Op 13 november is mijn NOD en ben al helemaal in de stress aan het raken .
Ofterwijl ... ik ben zo ongeduldig als de pest.
Om mij heen raken ze zwanger in de 1e of 2e maand maar helaas is dat niet bij ons het geval.

Ik wens alle meiden heel veel succes op opdat wij gauw zwanger raken!!!!

Liefs
DiSilva

Hallo meiden, ik ben 30 jaar, woon en werk in Den Haag. Mijn vriend en ik zijn nu ruim 7 jaar bij elkaar en in ronde 7 voor ons eerste kindje. Nod is 20 november... Ik werk veel maar hou daarnaast van golfen en paardrijden. Ben regelmatig op het forum te vinden omdat ik hier heerlijk kan beppen met meiden die met hetzelfde bezig zijn als ik. Op mijn liefste vriendinnen en nog een paar na heb ik -het- er niet over. Kan niet wachten op de dag dat ik mijn ouders en broer kan vertellen dat ze resp. opa&oma en oom zullen worden...

Liefs allemaal!

Hoi,

Ik ben Willemien, ben 35 jaar, ben getrouwd met Frederick, heb 2 jongens van 6 en 4.
Rick en Justus. Woon in (er gaat niets boven) Groningen.We gaan voor ons 3e kindje.
Ik heb vorige maand een miskraam gehad, heel sneu natuurlijk. Ik weet niet hoe veel rondes we toen bezig waren. Just was in ieder geval net 3 geworden voordat we besloten voor een 3e te gaan.  Ik heb een onregelmatige cyclus tussen de 30 en soms wel 50   dagen en maar een paar ovulaties per jaar.  Ben nog niet ongi geworden,maar zit er met smart op te wachten.

Groetjes Willemien

Hallo allemaal,

Ik zal me ook nog maar een keertje voorstellen; ik ben Sandra, 30 jaar en sinds 3 jaar gelukkig getrouwd met Goran. Wij hebben een dochter, Kirsten die in januari al weer 2 word. We wonen in Vlaardingen en ik werk 20 uur bij Nationale Nederlanden in Rotterdam.

Ergens in juni hebben wij besloten voor een tweede kindje te gaan en al in ronde 2 was ik zwanger, helaas is dit in de 9e week misgegaan en nu zijn we inmiddels weer druk aan het klussen in onze 1e ronde na de miskraam. Hopelijk gaat het weer snel lukken. Dat hoop ik trouwens voor iedereen hier!!!

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan