wie zit er ook in haar wachtweken...

ik heb nu mijn eerste week erop zitten , maar heb het helemaal gehad nu, wie herkend het ook??

heb nu ook alweer buikpijn net als of ik ong moet worden, snap er niks van.... is toch niet normaal,

in het zkh zeggen ze dat het heel normaal is, nou ik geloof het niet hoor,   omdat je baarmoeder aan het groeien is???

nou ik zou willen dat het de 25ste was!!!

dan weet ik waar we aan toe zijn....

als er nog meer meiden in de wachtweken zitten, hoop ik dat jullie bij mij op het wachtbankje komen zitten.... gezellie hahahaha

tot snel meiden,

gr wendy

hoi depri,

spannend hoor!! je heb je 1e IVF gehad toch?
ik was vorig jaar even zwanger (mk) maar toen had ik ook echt dagen van tevoren een menstruatieachtige buikpijn maar was toen wel zwanger!! dus hoop op goed nieuws voor jullie!!
ik denk dat om en nabij vandaag mijn eisprong is (dag 13) cyclus 24/27 dagen dus nog 2 weken geduld...daarna afspraak maken voor 1e IUI!

ik duim voor je depri

xxx mier

Hoi Depri

Ik zit ook in de wachtweken van mijn 1e iui. Ik heb al een zoon van 4. In febr. 2006 heb ik na 8 weken zwangerschap een miskraam gehad. En sindsdien  bleef het stil, heel stil.
Begin dit jaar begonnen met onderzoeken in het ziekenhuis en nu mocht ik dus voor de 1e iui. Dag 3 t/m 7 Clomid geslikt (gelukkig weinig tot geen bijwerkingen gehad) en op dag 13 mocht ik Pregnyl spuiten (ik durfde het zelf, ben zo trots op mijzelf). En nu maar afwachten.Ikzelf kan vanaf dag 15 testen, donderdag 27 november.

Spannend hoor!!
Sterkte met wachten.

Groetjes van Rachelathomenl

Hoi hoi,

ik zit ook in mijn laatste week moet dinsdag Niet ongi worden.
Ondanks dat ik er al die tijd heel nuchter in stond zo van we zien wel moet ik nu toch toegeven dat ik het toch heeeeeeeeeeeeeel spannend vind zeker ook omdat ik donderdag naar de gyn moet voor een eerste gesprek.
Ben ook zo benieuwd wat ze gaat zeggen en wat we allemaal WEER overhoop moeten gaan halen om nog een kindje te mogen krijgen??

Ik heb er deze maand ook echt last van gehad, hele pijnlijke eisprong, en na die tijd bleef ik ik ook steeds die "krampjes en steken "houden.
Ik weet dat het op een zwangerschap kan duiden maar ik weet ook dat mijn lichaam me ook heel goed voor de gek kan houden.

We moeten het maar weer afwachten...........

natasjha

hey   meiden, de meeste van jullie hebben iui gehad geloof ik of heb ik het dan verkeerd?? idd duren die 14 dagen dan super lang, ik heb het ook 6 keer meegemaakt....   helaas heeft de iui bij ons niet geholpen... nu hebben we dan de eerste keer ivf achter de rug en die 16 dagen lijken nog langer te duren als die 14 van de iui....

en het rare van alles is... je bent eigenlijk nu zwanger maar de spanning van het blijft het wel  zitten, is echt niet normaal, en je word echt zo onzeker van alles... waarom heb ik nu een raar gevoel in mijn buik, en wat wil die ongie pijn zeggen, is het dan al mislukt of wat???

niemand kan mij natuurlijk antwoord erop geven, want het enigste wat ik kan doen is afwachten tot de 25ste....

we komen er wel door heen, maar toch het duurt lang...

iedereen heel veel succes en tot snel he....

dikke van mij

hey hoff, kut man..... en ik heb nog wel zo hard geduimt!!! nu op naar de volgende stap he.... ben benieuwd , hoop dat je snel verder kunt meid....

hier is alles nog hetzelfde,
heb wat rare buikpijn ,maar ja kan alle kanten op natuurlijk.... in de kliniek zeggen ze dat het van de banden af komt van het rekken....??? nou ben benieud, nog 6 dagen en dan weet ik hebt, poeh poeh, ben blij dat ik een druk weekend heb....hahaha

tot snel meiden,

ps het is hier maar rustig he.....

Terug
Bovenaan