wie zit er ook in haar wachtweken...

heey meiden,

ik hoop dat ik kan wachten tot 5 december maar hebben jullie nu IVF gehad of IUI
ik heb namelijk vorige week IUI gehad
en voel me wel vreemd misselijk af en toe en vaak plassen
maar ik moet w88 tot de 5e
helaas maar als ik misselijk blijf komende week ga ik ook week eerder testen hoor
en dan de 5e nog eens.

succes
liefs suus

hey suus, ik heb 6keer iui gehad maar is bij mij op niks uitgelopen en nu had ik mijn eerste ivf gehad, en ben daar dus ook tot nu toe niet zwanger van geworden...

ik voelde na mijn iui altijd na een week dat ik ong ging worden, dat voelde ik om een of andere reden gewoon....

ik hoop dat je echt zwanger bent meid, en dat je niet verder hoeft in de  MM ik weet wel dat het steeds zwaarder word....

hopelijk horen we je weer snel....

xxx wendy

hey depri

ik las net dat je ongi bent geworden wat balen zeg!!!
Heb je vandaag nog gebeld??

succes met het zoeken van een plekje voor deze teleurstelling meid

ook alle andere meiden succes nog met wachten, ook ik ben helaas van de weekk van het wacht bankje af gedonderd op naar de volgende keer

hoff

laten we t hopen depri dat ik gelijk klaar ben.
zie er wel tegenop om weer aan de clomid te moeten heb rg veel last gehad van bijwerkingen.

we zullen wel zien.
voorlopig voel ik nog geen voorbode van ongi wel af en toe wat krampen maar ja hoort erbij zeggen ze.

liefs suus

Hey Wendy,

Ik lees net dat je ongi bent geworden en jullie 1e IVF dus helaas niet gelukt is, wat een kl.t. zooi zeg!! Sorry hoor, maar ik kan het niet anders uitdrukken.
Ik wil je even zeggen dat ik aan je denk, niet dat dat helpt, maar toch.
Heel veel sterkte meid met het verwerken van deze volgende teleurstelling.

Wij hebben 5 dec intake bij Geertgen voor IVF/ICSI, ik zie er wel tegenop.

Hou je taai meissie.

Groetjes Wijstje.

hoi meiden, dank je wel voor jullie lieve berichtjes... doet me echt goed...

maar ik had het ook wel verwacht dat ik ong ging worden....

dus het viel op zich wel mee allemaal... mijn ongie is al bijna helemaal weg...???

moet vanmiddag komen om te kijken of dat de embryos alle twee eraf zijn gekomen...

en dan zullen ze wel weer op nieuw willen beginnen... maar dat wil ik nog niet ik wil nu in de maand dec gewoon lekker genieten van alles... en dan als ik ong ben geworden in dec dan ga ik op CD 21 wel weer spuiten...

en wijstje heel veel succes he meid in elsendorp.... zijn echt super lieve mensen daar...

ik hoor het wel he hoe het afgelopen is... dikke kus van wendy

Hee Depri,

Wat ontzettend balen zeg!!! Is telkens weer zo'n teleurstelling....
Ga je wel meteen door? Of wil je even een periode geen behandeling?
Ben benieuwd.....

sterkte!
Liefs Anne

hoi anne, hoe gaat het met je meid, ik hoop goed natuurlijk!!! je mag vrijdag testen he....

ik hoop dat hij weer pos is......maar dat is natuurlijk zo he!!!!

en idd het is jammer ja maar de wereld vergaat niet he... ik mocht weer meteen door gaan, maar heb aangegeven dat ik bel als ik weer op cyclus dag 21 zit en weer moet gaan spuiten.... maar in welke maand dat dat is dat weet ik nog niet, maar wel in het nieuwe jaar....

nu effe niks, ik vond het echt allemaal zo heftig... nu wil ik gewoon effe geen hormonen en spuiten en weet ik wat allemaal,  

maar ik  blijf voor je duimen, ik hoop je snel weer te horen, dikke kus van mij

Terug
Bovenaan