wie zit er ook in haar wachtweken...

Hoi Depri,

Ben Anne, ook in afwachting van mijn ivf poging, ik mag de 28e testen....en dat duurt me een partij lang!
Heb sinds vanmorgen lage rugpijn en licht menstruatiepijn.....tja...je weet 't nooit hé?!
Was 't maar vast volgende week.....zucht...
Wij hebben 2 embryotjes terug laten plaatsen, 8 en 9 cellen.

Heel veel sucses, nog een paar dagen voor jou!
Ik zal voor je duimen!

Liefs Anne

hey anne, ja idd je word gek zo he!!!   dus jij mag de 28ste testen, spannend zeg......

ik heb ook rare buikpijn net asl of ik ong ga worden maar er komt maar niks,

ik word er zo onzeker van, zal echt blij zijn als het dinsdag is....

af en toe denk ik ik test nou , maar ja ik weet wel dat het geen nut heeft...

maar ja ik heb in ieder geval bijna de wtee weken volgebracht zonder enig bloedverlies of zo!!! dat is weleens anders geweest tijdens de iui behandelingen,

we gaan duimen he,

ik hoop je snel te horen hoe het met je gaat....

doei doei

Hee Depri,

Jij bent al een heel eind de goede weg op! Vind het ook heel moeilijk om niet te testen, soms denk ik wel dat ik toch eerder ga testen. 2 weken na de punctie zou toch genoeg moeten zijn lijkt me....

Die menstruatiepijn kan wel een goed teken zijn. Heb je verder nog klachten?
Ik heb   alleen lage rugpijn (soms) en soms ook beetje buikpijn, verder helemaal niets....zelfs geen gespannen borsten en ook niet misselijk?! Daar maak ik me dus nog 't meeste zorgen over....
De tijd kruipt deze week.......

Ik blijf duimen!
groeten Anne

hoi anne, idd de tijd kruipt!!! ik heb mijn dagen helemaal vol gepland....

ik heb ook ongie pijn hoor en rugpijn, maar ik heb naar de kliniek gebeld waar ikonder behandeling ben.... en die zeggen dat het heel normaal is om zulke pijnen te hebben, ivm de banden van je baarmoeder die aan het uitrekken zijn....

en ze zei de symptomen die ik opnoemde die ik had , dat die wel heel veel naar een zwangerschap lijden!!! nou hoe word ik gek he.....

ze zei ook dat ik echt wel eerder mocht testen.....maar geen week van te voren....

ik zei heel stoer nou ik wacht nog wel effe af.... maar ik weet niet hoor of ik het hou!!!

maar zondag hebben we feest en om dan smorgens al te testen.... en hij zal echt wel neg zijn... dus ja zit je daar ook niet heel lekker he.... misschien dan maar 2 daagjes nog wachten,

hoe gaat het met jou nou meid.....ik duim voor je......

dikke kus van mij....

doei doei

Hoi hoi,

Depri, houd je het nog vol??? Wat spannend hé?! Hopelijk nog geen ongi te bekennen...

Hee Suus, Welkom op het wachtbankje....het allerergste van de hele behandeling! Maar hopelijk voor jou over 2 weken ook goed nieuws!

Ik moet bekennen dat ik 't vanmorgen niet kon laten en toch al heb getest....een hele vette plus!!! Ben gewoon zwanger! Joepie!! Nu die eerste 12 weken nog door zien te komen...

Mijn duimen draaien voor jullie...op naar het augustus moeder forum!

Liefs Anne

jah die 2 weken zijn het ergste heb tot gisteren wel krampjes gehad in mn buik en ook wel lage rugpijn, vanmorgen eerste keer misselijk geweest maar mn lichaam zal me wel weer voor de gek houden.
hopen dat ik het kan volhouden tot 5 december

hey suusje... welkom hier, meid ik ga duimen voor je.... hoop dat we lekker hier kunnen kletsen...

en anne, super zeg dat je pos getest hebt.... maar ik wil niet negatief doen, maar tegen mij hebben ze gezegd dat je echt niet eerder mag testen als een paar daagjes van te voren en jij hebt nou een week eerder getest he?? want ze zeiden tegen mij dat je zoiezo pos test omdat de embryo een hormoon afgeeft.... dus ik zou nog een keer testen de 28ste...

maar ga natuurlijk voor je duimen dat je gewoon echt zwanger bent... en dat ik hartstikke ongelijk heb!!!

en ik ben helaas vrijdagmiddag ong geworden, dus voor ons is het nu over...

maar ze zeiden dat ik dinsdag toch moest testen omdat het kan zijn dat er 1 afgekomen is... en dat de andere wel is blijven zitten.... nou ik geloof niet dat deze menstruatie dan zo heftig is al shet maar om 1 gaat??

maar bel morgen effe op en dan hoor ik wel hoe of wat....

iedereen super veel succes, gr wendy

Terug
Bovenaan