Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Mandiee

New member
hoi Allemaal!

ik ben erg benieuwd naar wie ook bijna haar Nod heeft en of je al kwaaltjes hebt..

mijn Nod is maandag... en heb denk ik redelijk wat kwaaltjes..

dit is ronde drie en ik weet van de vorige twee rondes dat mijn lichaam me aardig voor de gek kan houden..

wat zijn jullie ervaringen tot zover?



liefs Mandy
 
Hoi Mandy,

volgens mij praat je ook in het andere forum waar ik in zit over stoppen in november...

Ik ben gister ongesteld geworden maar mijn lichaam hield me ook aardig voor de gek. Tenminste.. je gaat ineens allerlei dingen voelen.. ik sliep bijvoorbeeld heel slecht en heb ineens veel last van jeuk en eczeem. Ook voelde ik steeds een gek gevoel in mijn onderbuik..Toen ik dat allemaal opzocht kwam ik uit op zwangerschapskwaaltjes dus ga je gelijk denken dat je misschien wel zwanger bent... helaas is dat dus niet het geval.. op naar de volgende maand:) spannend!

Hoe zijn jou ervaringen?

Liefs Carmen
 
Spannend mandy!

En je lichaam kan je inderdaad zoooo voor de gek houden!

Ik zit op de helft dus over 2 weken mijn NOD!

Ik duim voor je dat het uitblijft!
 
Hoi Carmen!

wat leuk dat je reageerd!

klopt, ik heb daar gister een reactie gepost maar toen had ik deze vraag er al neergezet.

dit is voor het eerst dat ik zelf schrijf op een forum :) ik speur wel veel het internet af naar ervaringen... die weken duren ook zoo lang :)

ooh wat balen!! Juist Door de kwaaltjes denk je ja, zal het echt?!! Heel erg jammer. Maar vol goeie moed de volgende maand in!

afgelopen twee maand had ik vlagen van misselijkheid en spugen.. (bleek gewoon last te hebben van het virus).

deze maand kreeg ik ineens heel veel puistjes in mijn gezicht, slecht in slaap komen, ik heb de hele week al een zeurgevoel in mijn onderbuik, gister zelfs krampen en al een paar dagen soort van bandenpijn. (Wat ik me herinner van mijn eerste zwangerschap) en gauw vol/misselijk. Vanmorgen zat ik zo vol dat er wat terug kwam...

en Vandaag had ik bruine afscheiding bij het plassen wat nog niet lijkt op te houden.. dus ik ben haast bang dat maandag of eerder mijn menstruatie wel doorbreekt..



liefs Mandy



 
<p style="text-align: left;">Hey Mandiee, mijn nod is dinsdag. Voor mij is dit ronde 5. Elke maand ben ik heel relaxt tot ik dichterbij die dag kom er dan ga ik hopen en tegelijk denken; zal wel weer niet, ik ben er teveel mee bezig, ik moet ontspannen. Mijn lichaam heeft veel verschillende kwaaltjes gehad in het afgelopen half jaar. Ik kan nergens meer van op aan haha.</p>
 
Hoi Wanda 1200,
<p style="text-align: left;">ik snap wat je bedoelt.. aan het begin spreek ik mezelf steng toe dat ik er minder mee bezig ga zijn.. toch weet ik dondersgoed wat ongeveer mijn dagen zijn en daarna ben ik steeds meer op het internet te vinden.. heel moeilijk om het niet te doen..</p>
<p style="text-align: left;">maar ondanks dat je er zoveel mee bezig bent wel proberen positief te blijven. Ook makkelijker gezegt als gedaan. Maar ik duim heel hard voor je dat je dinsdag niet ongesteld word en een mooie positieve test in handen hebt!!</p>
ik dacht eigenlijk dat doordat ik andere kwaaltjes heb het dan misschien toch nu wel raak was maar die gedachte moet ik dan maar laten varen hihi

is dit voor jullie eerste kindje?
 
Hey Mandiee, jij maandag toch? Laat je het weten hoe het gaat? Of je ongesteld bent maar ook of je gaat testen? Ja dit zou ons eerste kindje worden. Ik ben al boven de 30 dus ik vind het extra spannend. Mijn zusje gaat nu voor haar 2e en hoewel ik het super super leuk voor haar vind merk ik ook dat ik het pijnlijk zou vinden als zij sneller zwanger is dan ik. Maakt me dat heel egoïstisch? We hopen heel erg dat we tegelijk zwanger zijn deze keer. Zouden we super leuk vinden. Zou dit ook jouw eerste kindje worden? X Wanda
 
Terug
Bovenaan