Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Hoi dames,

Morgen is mijn nod, heb zo geen zwangerschaps kwaaltjes maar ik vind het toch zo spannend.. dus ga morgen toch een testje doen van de action.. ( 1e ronde ben in december gestopt met de pil)
 
Hoi dames,

Morgen is mijn nod, heb zo geen zwangerschapskwaaltjes maar vind het toch zo spannend dat ik een test ga doen! ( in december gestopt met de pil 1e ronde)

 
Hey Mandiee, oh wat heerlijk eigenlijk dat het lampje zo laat ging brandeN bij de vorige. Het lijkt me veel fijner om er niet zo mee bezig te zijn haha maar ja nu kan ik er niet meer niet mee bezig zijn. Hoe is het nu vanochtend? Nog bruine/ rode afscheiding? Nee ik kan niet 2 weken wachten met testen, wachten is al een test op zich want als ik niet ongesteld word komende 2 weken lijkt het me wel duidelijk hahaha.         Hey Debbyy, succes vandaag! Het kan zo de eerste ronde raak zijn dus toitoitoi
 
Debby spannend!!! Laat je het ons weten??

ja Wanda, heel fijn... ik snap ook niet waarom ik er nu zo mee bezig ben! Had misschien stiekem wel weer verwacht dat het zo snel ging...
 
Ik weet niet waarom, maar ik zie de helft van mijn bericht steeds gepost worden... m'n geheugen is al niet zo goed haha..

vanmorgen had ik weer bruine afscheiding met wat bloed... en ik heb sinds ik wakker ben ontzettende buikpijn.. door de hele buik.. wel het meest onderin...

dat ken ik ook niet van voor mijn menstruatie.. ik heb eigenlijk geen klachten rond om mijn menstruatie.. m'n onderrug voel ik ook steeds meer.

Hahahaha dan is het inderdaad duidelijk.. duh.. lekker snugger weer
 
Ik heb gewoon plaatsvervangende zenuwen voor je! Haha denk omdat ik werkelijk geen idee heb wat ik met mezelf aan moet. Mijn symptomen rondom menstruatie zijn erg verschillend geweest de afgelopen maanden. Vorige maand was ik een aantal dagen zo pischago dat ik mezelf niet herkende en daarna was het als een mes in een veel te volle ballon met water, terwijl de maand ervoor met zeer veel krampen verliep. Innesteling bloeding kan wat langer aanhouden heb ik begrepen dus fingers crossed!
 
Ik wacht tot de 28 ongeveer, heb een zeer inregelmatige cyclus na een miskraam okt vorig jaar, ik was ruim 6 weken toen het mis ging.

ik heb 3 mooie kindjes al en nooit met het zwanger worden bezig gehouden maar na de miskraam lijk ik wel een klein kind
 
Terug
Bovenaan