Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Hoi Wanda,



jaa ik maandag!! Wat duurt het lang! Heb morgen en een groot deel van zaterdag gelukkig leuke dingen gepland dus hopelijk denk ik er niet te veel aan. (Hoor mezelf nou haha tuurlijk denk ik eraan.) moet me zelf aardig inhouden om niet eerder te testen. Normaal gesproken ben ik maandags als ik wakker word gelijk ongesteld, dus mocht die uitblijven ga ik gelijk testen! Ja ik laat het weten!  Ben ook heel benieuwd hoe het bij jou gaat!

Ik heb al een zoontje van 3 jaar. Toen was ik er totaaaal niet mee bezig dus ik ken dit ook niet van mezelf.

Nee ik vind het niet egoïstisch van jou. Ik zou misschien wel het zelfde gevoel hebben. En tuurlijk gun je het je zusje, maar je gevoel je wilt dit zoooo graag. Ik denk dat er veel vrouwen zijn die dat misschien denken. En als het dan bij je zelf wat langer duurt en bij de ander snel zou gaan, geeft je toch een rot gevoel. En er zou niks leuker zijn als samen zwanger met je zus! De kids even oud! Geweldig! Ik hoop des te meer voor je dat het dinsdag vet positief is. Of wil je eerst een paar dagen overtijd zijn voordat je test?

wel leuk dat er iemand op de hoogte is dat jullie het proberen. Dan kan je ook het er over hebben met elkaar. Ik vandaag appen naar mijn man over de kwaaltjes haha maar delen met een zus of vriendin is zoveel beter haha niks tegen mijn man hoor maar die wil eerst een positieve test zien haha



wat zijn deze maand je kwaaltjes?
 
Hi! Wat een herkenning.. Wachten is t moeilijkste wat er is! In september is bij ons de eerste ronde helaas na ong 9 wkn afgelopen in een miskraam (twins).  Gelukkig heel vlot hersteld met een goede cyclus en nu afwachten voor de tweede poging. Zou dit weekend kunnen testen met een vroege test. M'n echte nod is de 25e. Duurt lang!! Moet eerlijk zeggen dat ik er erg mee bezig ben. Nog meer dan bij de eerste poging. Heb nu wel al een paar dagen last van misselijkheid en steekjes/ scherpe prikjes in m'n onderbuik.
 
Hey Mandiee, heb jij beetje stabiele cyclus? Zo ja dan ist natuurlijk extra spannend! Ik heb onregelmatige cyclus dus al zou ik dinsdag niet ongie zijn dan weet ik nog niks. Hoe snel was jij de eerste keer zwanger? Mijn vriend gaat maandag voor 2 weken weg dus ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ga doen. Denk dat ik dinsdag gewoon afwacht. Mijn ongie laat altijd weten dat ie eraan komt met een halve dag wat bruine afscheiding dus ik zie hem wel aankomen dat scheelt. Mijn kwaaltjes deze maand, tsja, aangezien je overal op let is dat wat lastig maar merk vandaag een wat zeurende menstruatie achtige 'pijn'. Verder heb ik meestal wat gevoelige borsten voor ongie maar nu heb ik nergens last van. M'n zusje merkte vorige keer ook nergens wat aan toen ze (meteen eerste keer raak) voor de eerste keer zwanger was. Later kwamen er pas symptomen. Jij had het over bandenpijn, wat is dat precies en hoe voelt dat? Ik vind jouw symptomen toch wel typisch hoor. Ben heel benieuwd hoe het loopt komende dagen voor jou! X Wanda
 
Hoi Fen!

Oh wat erg! :( wel fijn dat je zelf snel bent hersteld.

Vind je het nu niet extra spannend als het raak zou zijn?

ik ben er ook zo erg mee bezig... word zelfs gek van mezelf...

nou begon vanmorgen bij mij wat bruine afscheiding.. vanavond zat er ineens 1 druppel helder bloed tussen en later leek het bruine wat meer rood te worden en toen ineens was het weg.. ik had weer hoop!!! Maar net moest ik toch nog weer even plassen en toen was het weer terug... ik word normaal echt niet eerder ongesteld als maandag... maar ik denk dat dit wel een voorteken is voor mijn menstruatie..

afgelopen twee cyclussen begon het zaterdag avond laat en zondags een beetje en brak het maandag door, misschien is deze maand de aanloop erna toe langer... boem weg hoop :(
 
Hey Fen, we volgen elkaar mooi op zo met onze nods. Wat jammer dat je miskraam hebt gehad! Ben je daar beetje van bekomen? Misselijkheid en prikjes klinkt in elk geval goed! Laat ons weten hoe het gaat! X Wanda
 
Hoi Wanda,

ik heb een hele regelmatige cyclus. Gelijk toen ik met m'n pil stopte al. precies 28 dagen en m'n menstruatie is er altijd gelijk al als ik op dag 28 wakker word.  Dus dat is wel fijn!

Kan me wel voorstellen dat het vervelend is. Weet jij wel ongeveer wanneer je ei sprong was? Sommige zeggen het te kunnen voelen.. ik helaas niet
 
Dit is het vervolg op het vorige berichtje.. de helft was ineens weg...

ik snap ook dat je wilt wachten tot je vriend iig thuis is als je de test doet.. zou je zolang kunnen wachten?

Bij mijn vorige zwangerschap was ik al 3 maand van de pil af voordat we begonnen. Ik was er eigenlijk helemaal niet mee bezig en ging er vanuit dat het een maand of 3/4 ging duren. Op de dag dat ik ongesteld moest worden bleef ik er ook vanuit gaan dat die er wel aan kwam. Twee dagen later in de sportschool werd ik duizelig en toen pas ging er een lampje branden.. toch geloofde we het pas na 3 testen.... ik had toen volgens mij geen symptomen of ik linkte die iig niet aan een eventuele zwangerschap... bandenpijn kwam wel gauw na de positieve test. Bandenpijn is pijn rond je schaambot, ik heb het vooral in mijn liezen. Je baarmoeder hangt met banden aan je bekken. Wanneer de baarmoeder gaat groeien komt daar meer rek op en dat kan pijn doen.. vorige zwangerschap heeel erg last van gehad.. en dat gevoel heb ik nu ook.. niet heeel erg maar wel aanwezig.

Mij vind het ook erg leuk dat we met onze Nod dicht bij elkaar zijn.

en ja het kan innestelingsbloed zijn. Dit heb ik bij de eerste niet gehad.. dus ik weet niet tot in hoeverre het innestelingsbloed blijft...

ik duim dat die zeurderige pijn is vanwege een zwangerschap! Ik ga maar eens slapen, weer een dag dichterbij :) slaap lekker dames!
 
Terug
Bovenaan